Gå til innhold

Vanskelig situasjon!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ikke sikker, men jeg tror barnemoren har ringt han utallige ganger/sendt sms om at han får ta ansvar. Tror det var helt i starten..

Dette skrev du i innlegg 4, og i HI skrev du at hun skal ha telefonterrorisert ham.

Helt ærlig synes ikke jeg at det regnes som telefonterror når hun ber en mann ta littegrann ansvar for sitt eget barn. Det burde vært en selvfølge at han gjør det uten å bli "telefonterrorisert"

En ekte mann ville stilt opp uten oppfordring; det du har funnet deg er er intet annet enn en selvsentrert guttevalp.

Anonymous poster hash: 90324...633

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest hederlige du kan med tanke på ditt eget barn er å oppfordre han til å ta kontakt.

Si at du ønsker at baby skal ha et forhold til sitt søsken. Det hele kunne stilt seg annerledes dersom farmor ikke hadde kontakt med barnet("ut av synet ut av sinn") men tenk hvor merkelig dette kommer til å bli for barnet deres.

Jeg skal holde meg for god når det gjelder meningen min om slike typer menn som ikke tar ansvar, men du som vordende mor bør tenke litt mtp. ditt kommende barn. Håper ikke farmor forskjellsbehandler, men jeg vet med meg selv at mitt "farmor"hjerte hadde banket litt ekstra for denne jenta/gutten hvis far ikke tar ansvar. Og dette merker barn.

Dersom du er mer innstilt på å ta jenta/gutten inn i familien og fronter dette, så kommer han til å komme rundt etterhvert.

Anonymous poster hash: 7bc61...6c7
Skrevet

Synes det er godt gjort å bli gravid etter en ons. Det virker nesten planlagt.

Anonymous poster hash: 7083c...3a4

Skrevet

Å holde på sinne og bitterhet overfor denne jenta i snart 6 år, for så å la det gå ut over sitt eget barn, vil jeg si er et dårlig karaktertrekk. Jeg hadde hvert fall ikke fått barn med en som gjorde noe sånn. Greit nok at han ikke ønsket barnet, men nå er det en gang her, og det er et menneske med tanker, følelser og behov for en far. Veldig flott at farmoren ønsker kontakt med barnebarnet sitt!

Om jeg var i samme situasjon som TS, ville jeg gjort alt jeg kunne for å få han til å endre syn i denne saken. Oppfordret han til å bli kjent med barnet sitt, ha samvær og sørge for at søsknene blir kjent. Jeg ville også blitt nervøs i forhold til hvordan han ville håndtert situasjonen hvis det ble brudd mellom dere, og han kom til å vise liten interesse for samvær med deres felles barn.

Skrevet

Så et skikkelig KG svar: Det er ikke ditt barn, hold deg unna. Det er opp til mor og far hva de vil gjøre.

Mitt svar: Du kan jo gjøre så godt du kan med å påvirke han til å ville møte barnet. Si at det ikke var barnet selv som valgte å bli født. Og si at du ønske at deres barn skal få ha kontakt med søskenet sitt. For det er hans blod, uansett hvor mye han nekter for det.

Anonymous poster hash: 8c021...15f

Skrevet

Synes det er godt gjort å bli gravid etter en ons. Det virker nesten planlagt.

Anonymous poster hash: 7083c...3a4

Ja, kjempemerkelig! Vi andre må jo ha sex minst to hundre ganger, kun for å bli gravide!

Eller, vent litt ...

Anonymous poster hash: ac2a0...fcb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...