Gå til innhold

Spise eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarte å glemme stekt kjøttdeig med tomatsaus på komfyren i sted. Skulle bare la avkjøle etter middag, men glemte den i 4 timer. Luktet like godt og så like friskt ut. Kan jeg spise det imorgen? Varmes så klart godt opp. Er ikke kyllingkjøttdeig, men storfe. God dato på den. Pastaen spiste jeg opp, den hadde jeg kastet om hadde stått.

Anonymous poster hash: 9ddf3...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, komfyren var så klart ikke varm, bare sto og avkjølte på en plate jeg ikke hadde brukt. Ser jeg ordla meg dårlig.

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg spiser ofte taco som jeg har glemt igjen i panna fra dagen før.

Putt den i kjøleskapet nå, så er du helt trygg.

Anonymous poster hash: 5f594...fc9
Skrevet

Takk. Ja, putta den i kjøleskapet da jeg oppdaget det. Da blir det ostesmørbrød med restetomatkjøttdeig til frokost imorgen. :):spise:

Skrevet

Det går nok helt fint:) Jeg gjør det nesten hver helg, og lager meg likevel tacosalat til uka og jeg har aldri blitt dårlig. Bare husk å varm det skikkelig før du spiser det:)

Anonymous poster hash: 258bb...5a9
  • Liker 2
Skrevet

Skal varmes opp skikkelig, ja. :)

Skrevet

Det går nok helt fint:) Jeg gjør det nesten hver helg, og lager meg likevel tacosalat til uka og jeg har aldri blitt dårlig. Bare husk å varm det skikkelig før du spiser det:)

Anonymous poster hash: 258bb...5a9

Hva er det du har i tacosalat? Salat, diverse grønnsaker, kjøttdeig og nachochips? Hva er forskjellen på tacosalat og vanlig taco?

Anonymous poster hash: ab7b2...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...