Gå til innhold

Unngå utroskap!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ved å gi partneren deres sex!! Les de utallige trådene her inne om hva som skjer når man ikke får mat hjemme. Så spiser menn ute.

Anonymous poster hash: 43457...7e7

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for tips!!!!!!!!!!! :biggrin:

Anonymous poster hash: 0c5be...51f
  • Liker 1
Skrevet

tusen takk for tips!!!!!!!!!!! :biggrin:

Anonymous poster hash: 0c5be...51f

Hundre dollar tips :)

Skrevet

"Så spiser menn ute"? Hva med damer da, de er jo like mye utro.

Anonymous poster hash: a7a3c...dd7
  • Liker 2
Skrevet

"Så spiser menn ute"? Hva med damer da, de er jo like mye utro.

Anonymous poster hash: a7a3c...dd7

De damene får kanskje ikke nok mat de heller.

• Liker 1
Skrevet

Noen menn liker å ha så mange damer de kan på en gang, så det hjelper ikke.

Anonymous poster hash: 0d5e5...7c3
  • Liker 1
Skrevet

Noen menn liker å ha så mange damer de kan på en gang, så det hjelper ikke.

Anonymous poster hash: 0d5e5...7c3

Ja, de er patetiske. Men nå tenkte jeg i første omgang på menn som må made seg til sex. Eller får en gang i måneden.

Skrevet

Damer som blir sulteforet på sex og kjærlighet søker ut de også... ikke mange som gidder å finne seg i å bare være hushjelp i forholdet sitt, ikke få oppmerksomhet eller bli satt pris på, bare tatt for gitt. Dét er for spesielt interesserte.

Anonymous poster hash: e3333...840

• Liker 2
Skrevet

Ved å gi partneren deres sex!! Les de utallige trådene her inne om hva som skjer når man ikke får mat hjemme. Så spiser menn ute.

Eller kvinner....

Anonymous poster hash: 933cf...658

Skrevet

Det er jo kjent sak at menn er mer sulten på sex enn oss kvinner. Plei kjærligheten mellom dere. Hvis menn får nok sex hjemme skal det litt mer til å være utro. Tenk på menn som har sikker hjemme i ukesvis uten sex, de kommer jo til å ligge med en gang de får sjanse.

Gjest anonym2233
Skrevet

Det går begge veier ;)

Du oppgir menn som eksempel, på at de "fores". Damer er like mye utro!

Så da kan menn også mate damene hjemme, så slipper de å spise ute ;)

Skrevet

Har jo litt med hvor prinsippfast du er angående utroskap. Jeg har aldri vært og kommer heller aldri til å være utro. Nå er det en stor sextørke her fordi hun er gravid men det betyr ikke nødvendigvis at jeg kommer til å være utro fordi! Men nå er jeg en mann med mer respekt for andre enn meg selv og skjønner at mange (etter lang nok tid)mister følelsen for partneren sin når han/hun aldri vil lengre og heller da finner seg en ny partner.

Den eneste årsaken til at jeg kunne vært utro er om samboeren min hadde vært det mot meg først. Et øye for et øye! Men det hadde heller ikke løst noenting vi hadde vel da endt opp med å være utro mot hverandre gang på gang for å ta igjen på hverandre, er nok sånn mange driter seg ut egentlig.

Skrevet

Har jo litt med hvor prinsippfast du er angående utroskap. Jeg har aldri vært og kommer heller aldri til å være utro. Nå er det en stor sextørke her fordi hun er gravid men det betyr ikke nødvendigvis at jeg kommer til å være utro fordi! Men nå er jeg en mann med mer respekt for andre enn meg selv og skjønner at mange (etter lang nok tid)mister følelsen for partneren sin når han/hun aldri vil lengre og heller da finner seg en ny partner.

Den eneste årsaken til at jeg kunne vært utro er om samboeren min hadde vært det mot meg først. Et øye for et øye! Men det hadde heller ikke løst noenting vi hadde vel da endt opp med å være utro mot hverandre gang på gang for å ta igjen på hverandre, er nok sånn mange driter seg ut egentlig.

Selvfølgelig er det unntak hvis man er gravid eller andre årsaker som vondt i hodet osv.

Men det jeg ville påpeke er at menn generelt trenger mer sex.

Skrevet

Selvfølgelig er det unntak hvis man er gravid eller andre årsaker som vondt i hodet osv.

Men det jeg ville påpeke er at menn generelt trenger mer sex.

Det er jeg så klart enig i! Føler det blir for dumt med alle slags rare unnskyldninger jenter flest kommer med når de ikke vil ha sex. Jeg har hatt det som fast regel keg at om kjæresten avviser meg for mye over lengre tid slutter jeg med søte gester. Om hun da tar det opp sier jeg bare at jeg ikke orker som er hennes favoritt å komme med når hun gang på gang ikke vil ha sex:) gjør ikke sånn nå da, siden hun nå er gravid og vel jeg skjønner godt at hun ikke orker nå :)

Anonymous poster hash: b775b...c3a

Skrevet

Glad jeg er singel. Men når jeg var i mitt siste forhold "ga" jeg aldri sex til typen min. Hadde sex fordi jeg ville det. Punktum.

Skrevet

Glad jeg er singel. Men når jeg var i mitt siste forhold "ga" jeg aldri sex til typen min. Hadde sex fordi jeg ville det. Punktum.

"Ga" i den forstand, give and take. Jeg hadde glatt gått med på sex med mannen min selv om jeg kanskje var litt trøtt i utgangspunktet.

Man skal ikke se bortifra at man får lyst når man holder på. Sex er en veldig romantisk og intimt ting man deler med partneren. Man blir jo hverandres, så hvorfor ikke la han få smake på meg når han har lyst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...