Gå til innhold

Hente ut ekstra cm ved å slanke seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Leste nettop et intervju av den rødhårede sjarmøren Truls Svendsen som kan meddele at han nå enser sin egen penis etter å ha gått over Grønland.

Jeg lurer i så måte på om man kan hente ut mer lengde vet å være tynnere? Jeg har litt mage men en grei allroundpenis. Men man vil jo alltids ha lengre.



Anonymous poster hash: 1c80e...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del av penisen forsvinner visstnok innover hvis man har stor mage.

Anonymous poster hash: 0271d...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "mistet" så mye som 3cm pga overvekt. Nå er jeg riktignok rimelig tung også.

Anonymous poster hash: bb369...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det sier seg selv. Dersom man tar bort overflødig fett og jo greier fysisk form man kommer, jo bedre yter man seksuelt. Man føler seg også bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du går ned i vekt kan penis bli lengre, det har jeg (min mann) erfart til stor glede for oss begge.



Anonymous poster hash: cad6b...425
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Leste nettop et intervju av den rødhårede sjarmøren Truls Svendsen som kan meddele at han nå enser sin egen penis etter å ha gått over Grønland.

Jeg lurer i så måte på om man kan hente ut mer lengde vet å være tynnere? Jeg har litt mage men en grei allroundpenis. Men man vil jo alltids ha lengre.

Anonymous poster hash: 1c80e...3b5

Vil du vite hvor mye som "forsvinner" pr kg overvekt(fett) du har på kroppen?

Her er formelen:

1 kg vil gi en fettfordeling på kroppen med 1,5mm. Dette medfører at du pr 10 kg overvekt vil ha et 1,5 cm tjukkere fettlag på kroppen og medføre 1,5 cm mindre synlig penis. Regn ut din overvekt i kg og X opp med 1,5 mm og del på 10 så vil du finne tapte synlige cm.

Et annet faktum er at du med høy overvekt bestående av fett gir økt egenproduksjon av østrogen pga økt fettmengde buk og underkropp. Pga dette vil du ha redusert potens, mindre relativt testosteronnivå og med dette mindre libido, evne til ereksjon og reduser fysisk prestasjonsnivå.

Noe annet vil og være at du har økt risiko for uro, nedstemthet, dårlig hukommelse og økt risiko for livstilssykdomer. som hjerteproblemer, diabetes med mer.

Reality bites - På tide å manne seg opp! - eller er du en som har gitt opp? Fit men have bigger guns and more fun. Så når magen minker i cm øker lengden andre steder.

Anonymous poster hash: db92e...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...