Gå til innhold

fortalte typen at han er ego i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med typen i 6 mnd og han begynte nesten i starten å slite med ereksjon og tidlig utløsning, men det som var værst var at han ikke tilfredstilte meg når sexen var ubrukelig, han bare tømte seg og jeg fikk ikke noe ut av det så jeg ble etter en stund kjempe lei av at han ikke penetrerte meg på noe som helst måte, så jeg tok det opp med han og sa at hvis han først velger å tease meg uten finish så får han hvertfall gjøre meg ferdig på en annen måte, sa jeg følte meg brukt og sa at han må gi og ta, følte jeg fikk tømt meg og vi hadde en fin dialog om det.

Nå er det 3 mnd siden vi hadde den samtalen og han har enda ikke fokusert på å få meg til å komme også, han bare tømmer seg og sier unnskyld så er sexen ferdig... denne uken har vi hatt sex 3 ganger hvor han har kommet etter 2-3 min og sovner. Idag fortalte jeg NOK en gang om at jeg føler meg brukt og at han må tilfredsstille meg også, sa at jeg føler han er ego og kun tenker på seg selv, og at jeg blir sykt seksuelt frustrert....fikk ingen respons, verken unnskyld eller noe form for trygghet...

jeg takler ikke menn som er ego i senga og jeg er stikk motsatt, jeg gir og gir men får ikke noe igjen :'( vet ikke hva jeg skal gjøre...

noen som har noen råd? Burde jeg bli hos han, hadde dere akseptert en som bare tømmer seg?

Anonymous poster hash: d0c8b...c4d

dump han, ubrukelig taper av en fyr

Anonymous poster hash: daeee...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var sammen med en litt lignende for noen år siden. Jeg var jomfru, og han var min første kjæreste. Veldig ego i senga. Og veldig ræva holdninger mot kvinners seksualitet, at vi bruker for lang tid på å komme, at det er kjedelig å stimulere kvinner, samt at man får vondt i nakken og fingrene. Føltes veldig ukomfortabelt for meg, og det ble veldig turn off å prøve å ha sex med en jeg følte ikke ville at jeg også skulle ha glede av deg.

Han var også veldig rett på, ville fort "inn", og kom kjempefort.

Til slutt løste jeg det ved å bruke en vibrator på meg selv under forspillet, ga meg selv gjerne 2-3 orgasmer, før han slapp til.

Men når jeg ser tilbake på det nå, vil jeg vel si at vi mer onanerte sammen, enn at vi "elsket" og hadde sex...

Har ikke orket flere menn etter dette, kun en jeg datet en kort periode, og der var det også en fyr som bare ville inn og tømme seg. Han var litt flinkere på å ta på meg på forhånd da, men han var ikke interessert i min orgasme, eller å hjelpe meg i mål - så det var kun han som kom de gangene vi hadde sex, og det virket ikke som at dette plaget han eller var et fokus for han. Det var nok litt samme type mann, for han også klaget på at han ble sliten av oralsex - etter 4 minutter..

Så nå vil jeg ikke ha sex med flere menn med mindre det er en med en holdning om at kvinnen også skal nyte, og aller helst en som liker å se en jente komme, å få en jente til å komme, som liker oralsex og alt det der..

Men har mistet troa totalt.



Anonymous poster hash: 2751b...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en litt lignende for noen år siden. Jeg var jomfru, og han var min første kjæreste. Veldig ego i senga. Og veldig ræva holdninger mot kvinners seksualitet, at vi bruker for lang tid på å komme, at det er kjedelig å stimulere kvinner, samt at man får vondt i nakken og fingrene. Føltes veldig ukomfortabelt for meg, og det ble veldig turn off å prøve å ha sex med en jeg følte ikke ville at jeg også skulle ha glede av deg.

Han var også veldig rett på, ville fort "inn", og kom kjempefort.

Til slutt løste jeg det ved å bruke en vibrator på meg selv under forspillet, ga meg selv gjerne 2-3 orgasmer, før han slapp til.

Men når jeg ser tilbake på det nå, vil jeg vel si at vi mer onanerte sammen, enn at vi "elsket" og hadde sex...

Har ikke orket flere menn etter dette, kun en jeg datet en kort periode, og der var det også en fyr som bare ville inn og tømme seg. Han var litt flinkere på å ta på meg på forhånd da, men han var ikke interessert i min orgasme, eller å hjelpe meg i mål - så det var kun han som kom de gangene vi hadde sex, og det virket ikke som at dette plaget han eller var et fokus for han. Det var nok litt samme type mann, for han også klaget på at han ble sliten av oralsex - etter 4 minutter..

Så nå vil jeg ikke ha sex med flere menn med mindre det er en med en holdning om at kvinnen også skal nyte, og aller helst en som liker å se en jente komme, å få en jente til å komme, som liker oralsex og alt det der..

Men har mistet troa totalt.

Anonymous poster hash: 2751b...e8b

De er i undertall, men de finns. Bare hold på troa. Du finner noen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå vil jeg ikke ha sex med flere menn med mindre det er en med en holdning om at kvinnen også skal nyte, og aller helst en som liker å se en jente komme, å få en jente til å komme, som liker oralsex og alt det der..

Men har mistet troa totalt.

Anonymous poster hash: 2751b...e8b

Åh, jeg har også vært med slike egoistiske mannemenn. Men tidenes goodguy som jeg er sammen med nå? I tillegg til å være rå under selve akten, så blir han dritkåt av å få meg til å komme før vi begynner. Så de finnes! Og de er gull verdt! Har aldri hatt så mange orgasmer i mitt liv enn det siste halve året.

Anonymous poster hash: ddcca...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte :) Godt å høres at det finnes menn som faktisk liker å få en dame til å komme, ikke bare de med den "ta ansvar for orgasmen selv, jeg skal bare tømme meg" holdningen.

Kanskje jeg bare har vært uheldig, men har vært veldig vanskelig på forhånd å kunne vite hvordan de er. Ikke lett å luke ut før man kommer til senga. Har oppført seg bra på dater osv,.



Anonymous poster hash: 2751b...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Kan du ikke bare bruke hånden din og stimulere klitoris under samleie da? Eller nekte han å stikke den inn før han har slikket deg til orgasme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...