Gjest rådyr Skrevet 4. februar 2015 #21 Skrevet 4. februar 2015 Han Arthur var ikke så verst. Resten var ikke noe for min smak.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #23 Skrevet 4. februar 2015 De er IKKE gjennomsnittlige. Smak og behag, men de har markerte trekk, høye kinnben og store øyne-noe som er vakkert i seg selv. Jeg ser ingen slike i denne byen ( Bergen ) så hvis de er gjennomsnittelige så lurer jeg virkerlig på hva dere mener jeg ser hver dag... Anonymous poster hash: 71e98...ed8 1
Silfen Skrevet 4. februar 2015 #24 Skrevet 4. februar 2015 De er IKKE gjennomsnittlige. Smak og behag, men de har markerte trekk, høye kinnben og store øyne-noe som er vakkert i seg selv. Jeg ser ingen slike i denne byen ( Bergen ) så hvis de er gjennomsnittelige så lurer jeg virkerlig på hva dere mener jeg ser hver dag... Anonymous poster hash: 71e98...ed8 Jeg så en senest i dag. Men uansett så er det ikke slik at modeller er det man finner attraktivt. Det kommer jo helt an på hva slags mennesker man trekkes mot. Tross alt er det slik at det er ulike ting som får det til å krible. For min del er det stort sett aldri modellpene menn.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #25 Skrevet 4. februar 2015 Jeg så en senest i dag. Men uansett så er det ikke slik at modeller er det man finner attraktivt. Det kommer jo helt an på hva slags mennesker man trekkes mot. Tross alt er det slik at det er ulike ting som får det til å krible. For min del er det stort sett aldri modellpene menn. Enig, men ingen kan da seriøst se de er "mindre pene"? Anonymous poster hash: 71e98...ed8
Silfen Skrevet 4. februar 2015 #26 Skrevet 4. februar 2015 Enig, men ingen kan da seriøst se de er "mindre pene"? Anonymous poster hash: 71e98...ed8 Nei, herlighet, de er jo objektivt pene. Men subjektivt er de ikke det for min del, om man kan si det slik.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #27 Skrevet 4. februar 2015 Nei, herlighet, de er jo objektivt pene. Men subjektivt er de ikke det for min del, om man kan si det slik. Da forstår jeg:) Anonymous poster hash: 71e98...ed8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå