AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Hvis man ser en verdensmester kaste spyd, er det lett å bli imponert. Det samme gjelder verdenseliten i de fleste grener, enten det er ski, strikking, tetris eller hva det måtte være. Og det er kanskje ikke så rart, vi er sju millarder mennesker her på jorda, og de som befinner seg helt i toppen er ofte helt eksepsjonelle. Man skulle nesten tro at de aller best betalte mannlige modellene er så pene at det er nok å kaste et blikk på dem og så ser man at de kan leve av å være pene, så å si. Men er det bare meg, eller ser disse folkene ganske vanlige ut? Pene, ja, men ikke noe som får meg til å sperre opp øynene. De er blant verdens ti aller best betalte mannlige modeller. Simon Nessman. http://tiviseries.mobi/wp-content/uploads/simon-nessman-pictures-9.jpg Noah Mills. http://covermenmag.com/wp-content/uploads/2014/12/Noah-Mills-Digitals-Fall-2014-11.jpg Arthur Kulkov. http://www.hola.com/imagenes/biografias/arthur-kulkov/92091-arthur-kulkov-portada1.jpg Ollie Edwards. http://1-ps.googleusercontent.com/x/www.becomegorgeous.com/static.becomegorgeous.com/img/arts/2014/2/best-paid-male-models/embedded_Ollie_Edwards.jpgAnonymous poster hash: c8094...fb7
wintergirl Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 De er vel pene, men som du sier : ikke noe som får meg til å sperre opp øyne. Har sett penere i hverdagen, ikke er de modeller heller 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 De er ikke spesielt pene, men modeller må først og fremst være fotogene. Det vil si kinnbein og vinkler som gjør seg på bilder. Et kvinnelig eksempel er den norske modellen Iselin Steiro. Ikke noe penere enn mange av jeg ser til daglig, men kinnbein osv. reflekterer lyset bra gjennom ei kameralinse.Anonymous poster hash: b2067...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 De er ikke spesielt pene, men modeller må først og fremst være fotogene. Det vil si kinnbein og vinkler som gjør seg på bilder. Et kvinnelig eksempel er den norske modellen Iselin Steiro. Ikke noe penere enn mange av jeg ser til daglig, men kinnbein osv. reflekterer lyset bra gjennom ei kameralinse.Anonymous poster hash: b2067...d8e Jeg kjøper den. Samtidig så tenker jeg at de som er helt i verdenseliten burde stille i en egen klasse, hvor både kinnbein, høyde, ansiktstrekk og hele pakken er så eksepsjonell at det burde få meg til å sperre opp øynene og glane på reklameplakatene.Anonymous poster hash: c8094...fb7
Gjest Lykkeliky Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Ingen av de fikk meg til å sperre opp øynene, men gi deg selv en liten gave: ta et bildesøk i google av Jon Kortajarena! Fy ....! Han er så vakker at det nesten gjør vondt, man begynner mesten å grine! jon kortajarena 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Synes ikke noen av dem var særlig pene. Helt ordinære. Man ser dem på hvert gatehjørne omtrent. Synes også at Jon Kort-a-paa-borde heller ikke var veldig pen. Ekstremt firkanta i trekkene og det minnet for mye om den der incel/slayer tråden Anonymous poster hash: cd423...771 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 (endret) Synes ikke noen av dem var særlig pene. Helt ordinære. Man ser dem på hvert gatehjørne omtrent. Synes også at Jon Kort-a-paa-borde heller ikke var veldig pen. Ekstremt firkanta i trekkene og det minnet for mye om den der incel/slayer tråden Anonymous poster hash: cd423...771 Ser du han på hvert gatehjørne så vil jeg gjerne flytte dit hvor du bor!!!!! Endret 1. februar 2015 av Raven Emerald
Gjest avocadoen Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Modellmenn er for glatte for min smak Jeg synes også de ser helt normale ut. Helt gjennomsnittlige. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Jeg syns Simon og Ollie er kjempekjekke. Ingen av de er glatte irl. Hatt gleden av å se Ollie irl, og han er dritkjekk og mann! Anonymous poster hash: e15a8...555
Gjest Whatevz Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 han Jon duden var kjekk! Men ikke de andre
Kontormus Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Å være modell betyr ikke først og fremt at en er pen. Eller bare vakker. De bruker mennesker som med spesielle eller unike ansikter og som har utstråling (også gjennom bilder).
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 De er ikke modeller fordi vi andre skal sikle over dem. De er modeller fordi de er mer fotogen enn vanlig og har spesielle trekk som høye kinnbein, velutviklet ansiktsstruktur etc. Altså han de pene 'grunntrekk' om det gir mening. Anonymous poster hash: a4f9d...216
Rosalynd Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Alle har forskjellig smak ang hva som er vakkert eller ikke. For min del syns jeg Sean O'Pry har et utseende man sjelden ser på gata vakker 1
Raven Emerald Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #15 Skrevet 1. februar 2015 Verdens flotteste mann er uten tvil David Beckham uansett! Anonymous poster hash: bd7db...ef5
Silfen Skrevet 1. februar 2015 #16 Skrevet 1. februar 2015 Kilte ikke litt i klitten engang ved noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #17 Skrevet 1. februar 2015 Ingen av de fikk meg til å sperre opp øynene, men gi deg selv en liten gave: ta et bildesøk i google av Jon Kortajarena! Fy ....! Han er så vakker at det nesten gjør vondt, man begynner mesten å grine! jon kortajarena Han er homse, da. Anonymous poster hash: 01ccc...4cd
Eriks Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Synes nr. 3 var helt grei (men litt dårlig sveis og styling), og nr. 4 er kjekk i mine øyne. Det står ikke noe bedre til på den kvinnelige siden. Denne modellen tjener mest i verden: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/GiseleBundchen.jpg Ville glatt hoppet over henne om jeg var på byen, og jeg er ingen storsjarmør akkurat.
Silfen Skrevet 4. februar 2015 #19 Skrevet 4. februar 2015 Alle kan da ha dårlige bilder. Eller bra: http://broadfashionz.com/wp-content/uploads/2014/11/Gisele-B%C3%BCndchen.jpg
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #20 Skrevet 4. februar 2015 Ingen av de fikk meg til å sperre opp øynene, men gi deg selv en liten gave: ta et bildesøk i google av Jon Kortajarena! Fy ....! Han er så vakker at det nesten gjør vondt, man begynner mesten å grine! jon kortajarena Jeg synes ikke det. Anonymous poster hash: 71e98...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå