Gå til innhold

Urinlukt av underliv plutselig ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste uka har jeg hatt sånn svak på en måte urinlukt av underlivet. Har også mer utflod enn vanlig, alltid en følelse av at jeg er våt i trusa.

Vet det aldri er helt tørt der, men nå må jeg ha truseinnlegg og skifte det ofte!

Lekker jeg..? Jeg er 22 år, lurer på hva jeg skal gjøre.

dusjet imorrest og kjenner lukten igjen i løpet av dagen :/

Anonymous poster hash: 3f094...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du driver å får en UVI. Ellers så kan du begynne å trene bekkenbunnen mer jevnlig og se om det endrer seg.. og gjør det ikke det så la en lege vurdere videre tiltak.



Anonymous poster hash: 3b460...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du dårlig?
Spiser du mye mat/drikke med sukker i?

Spiser du mye hvetemelsmat som boller, kaker, brød, loff, boller, kjeks? Det er mye sukker og hvetemel.

Drikker du nok vann?

Spiser du grønsaker hver dag?

Spise du variert med fisk og kjøtt?

Alt dette kan ha noe å si for helsen din. Utflod sier noe om hva du spiser. Det er ikke meningen av man skal måtte bruke bind utenom mensen. Om du må bruke truseinnlegg, spise du noe feil, eller du spiser ikke nok av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meningen av man skal måtte bruke bind utenom mensen. Om du må bruke truseinnlegg, spise du noe feil, eller du spiser ikke nok av noe.

Dette er jo regelrett feil! Det er helt normalt å ha utflod daglig og måtte bruke truseinnlegg for det. Like normalt som å ikke ha det. Det er når den begynner å lukte eller man merker vesentlig endring (som ikke har med syklusen å gjøre) at man må begynne å se etter hva som er galt. Så lenge utflod er luftfri og ikke klumpete så betyr det at man er frisk, ikke syk.

Anonymous poster hash: 35e0b...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du dårlig?

Spiser du mye mat/drikke med sukker i?

Spiser du mye hvetemelsmat som boller, kaker, brød, loff, boller, kjeks? Det er mye sukker og hvetemel.

Drikker du nok vann?

Spiser du grønsaker hver dag?

Spise du variert med fisk og kjøtt?

Alt dette kan ha noe å si for helsen din. Utflod sier noe om hva du spiser. Det er ikke meningen av man skal måtte bruke bind utenom mensen. Om du må bruke truseinnlegg, spise du noe feil, eller du spiser ikke nok av noe.

Mye her stemmer. Mistet jobben for 2 uker siden så da endret mye seg, spesielt fysisk aktivitet og matvaner.

Da vet jeg grunnen iallefall. :/

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 3f094...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...