Gå til innhold

Hva pokker feiler det folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet med nettdating en stund nå men aldri opplevd dette.

Folk uten bilde styrer jeg alltid unna.Det samme med dem som skriver at de kan sende bilde til meg i melding.For meg er det et stort rødt flagg når en mann ikke har profilbildet sitt synlig,og det er som regel en grunn til at de ikke vil det.

Det er ikke alle steder jeg har bilde selv, av ulike grunner, så å sende bilde på mail eller melding er ikke noe jeg nødvendigvis ser på som et rødt flagg.

Jeg har også nettdatet ganske lenge, sånn i perioder, hvert fall, og har heller aldri opplevd så mange gifte som tar kontakt. Skremmende, synes jeg. Fatter ikke hvordan noen kan ha samvittighet til det, men de mangler vel rett og slett samvittighet.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant exen min med gjenkjennelig navn og bilde på Sukker. Han er i et forhold! Har sykt lyst til å sende han en spydig melding a la "Er ikke du i et forhold? Hvorfor er du på Sukker da", men vet ikke...

Han er attpåtil superbruker, dvs at han betaler for å snakke med folk, det er ikke noe "glømte å slette profilen" eller "skulle bare...".

Fatter ikke at han tør! Folk kan jo se han. Jeg kunne tipset dama han nu om jeg ville liksom.



Anonymous poster hash: 69727...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel mest om TS som tråler nettet for å skaffe seg et mannebein...



Anonymous poster hash: 8bb32...b78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv aldri opplevde dette. Hvor gamme er du TS, og hvilken aldersgruppe er mennene i?



Anonymous poster hash: cce9d...be4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder heller ikke ringe til kona til idioter, rett og slett fordi jeg tjener ingenting på det men kan få en fiende for livet og man vet aldri hvor syke disse folka er. Jeg svarer ikke folk uten bilde på sukker, og unngår slik de fleste gifte menn. Men bruker også mye byen til å finne gutter. Så kommer i kontakt med gutter som ikke ønsker bilde på sukker der.

Du må være ganske stor idiot hvis du er gift og har bilde på sukker. Kona må jo ha single venninner som ser mannen der.

har møtt en slik fyr en gang, og jeg ville mer enn gjerne si i fra, hvis jeg hadde bevis! Dama får enten bare tro det eller ikke. Hvorfor skulle hun gjøre et helvete hvis hun ikke tror deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant exen min med gjenkjennelig navn og bilde på Sukker. Han er i et forhold! Har sykt lyst til å sende han en spydig melding a la "Er ikke du i et forhold? Hvorfor er du på Sukker da", men vet ikke... Han er attpåtil superbruker, dvs at han betaler for å snakke med folk, det er ikke noe "glømte å slette profilen" eller "skulle bare...". Fatter ikke at han tør! Folk kan jo se han. Jeg kunne tipset dama han nu om jeg ville liksom. Anonymous poster hash: 69727...d9b

ville gjort det, er jo sant ! Verden hadde blitt et bedre sted, hvis du gjorde det. Ville gjerne at noen skulle sagt det til meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant exen min med gjenkjennelig navn og bilde på Sukker. Han er i et forhold! Har sykt lyst til å sende han en spydig melding a la "Er ikke du i et forhold? Hvorfor er du på Sukker da", men vet ikke...

Han er attpåtil superbruker, dvs at han betaler for å snakke med folk, det er ikke noe "glømte å slette profilen" eller "skulle bare...".

Fatter ikke at han tør! Folk kan jo se han. Jeg kunne tipset dama han nu om jeg ville liksom.

Anonymous poster hash: 69727...d9b

Hvorfor bryr du deg om det egentlig ?

Slutte å være så misunnelig, prøve å heller bli inspirert av dem som får noe til istedenfor.

Det triste er jo at jeg vet du representerer standarden i vår kultur her oppe ...men goahead å tipse dama og bruk energien din på å ødelegge for andre - bruke energien din på det du jente.

Ikke rart du har blitt singel ihvertfall jente...

Anonymous poster hash: ef089...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel mest om TS som tråler nettet for å skaffe seg et mannebein...

Anonymous poster hash: 8bb32...b78

Tråler nettet? Du vet hva en nettdatingside er, og hva hensikten med de er? Dette må være det merkeligste svaret jeg noen gang har fått her inne, og det sier ikke rent lite.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv aldri opplevde dette. Hvor gamme er du TS, og hvilken aldersgruppe er mennene i?

Anonymous poster hash: cce9d...be4

Jeg er 40+, og mannfolka er omtrent i samme alderssegment. Noen litt yngre, noen litt eldre.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...