Hugtatt Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 For en tid tilbake måtte jeg faste i over 1 døgn før en undersøkelse på sykehus. Og jeg merket at jeg hadde kronisk dårlig ånde fra etter noen timer fra jeg begynte til jeg fikk spise igjen. Det hjalp ikke å væte munnen, pusse tenner, etc. Hvorfor skjedde dette? Hva er det som skjer i kroppen som gjør at man får dårlig ånde av å ikke spise?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Lurer jeg også på! Anonymous poster hash: 2a65e...6ba
Miss Lucky Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Vil tro det er av samme grunn som når man spiser ekstrem lavkarbo "Dårlig ånde blant folk som lever på lavkarbo-dietter er ofte forårsaket av spesielle kjemikalier som frigjøres i ånden når kroppen brenner fett og karbohydratlagrene er tomme. Da frigjøres kjemikalier kalt ketoner, og denne forbrenningsprosessen kalles ketose" http://www.vektklubb.no/artikkel/daarlig-aande-med-lavkarbo-diett-7036641
Hugtatt Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2015 Okei, takk. Jeg leste litt om det, men tenkte det var noe spesielt lavkarboere gjorde som var grunnen til ketose. Men da vet jeg det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå