Gå til innhold

Han takler ikke å bli avvist

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har sex omtrent hver dag, men de få gangene jeg ikke har vært i humør til det og gjort han klar over det, blir han helt merkelig. Han blir veldig stille og tydelig såret. Begynner å spørre om jeg ikke elsker han. Han virker ikke å forstå at jeg har noe lavere sex drive enn han... Det blir en veldig uhyggelig og trykket stemning. Det føles ut som alt som kan rette det opp er å ha sex med han likevel. At om jeg ikke alltid stiller opp så er jeg ikke glad i han. Det er helt umulig å forklare det til han, for han hører bare "du vil ikke ha meg, du er ikke glad i meg".

De gangene jeg ikke er i humør og jeg merker at han prøver å kysse mer intenst (for å lede ting inn på sex) har jeg av og til bare kysset han rolig i mitt tempo, før jeg prøver å snakke oss over på andre temaer. Da blir det alltid spørsmål om hvorfor jeg ikke vil kysse han. Om jeg ikke er glad i han. Jeg føler meg malt opp i et hjørne. Jeg aner ikke om han seriøst blir såret eller om det er en måte å manipulere meg på.

En gang ble jeg også med uten å ville det, og var følgelig ikke like "sensuell" som normalt, og da var det gærent at jeg ikke var helt med. At han følte seg som en skitten voldtektsmann. Det endte med en fæl krangel der han sa at han ikke trodde han var bra for meg og at vi kanskje burde slå opp. Får av og til lyst til å rope at man ikke kan ha lyst hver gang, og at det ikke trenger å ha noe med hvor glad en er i noen, men han skjønner bare ikke.

Er det noe håp for dette forholdet? Som regel har vi det bra, men det er i sånne perioder som dette at jeg blir så fortvilet...

Anonymous poster hash: ddb9f...dbb

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

For en sutreunge du er sammen med. Fatter han ikke at man av og til ikke vil ha sex så får du si det enda tydeligere! Blir så irritert på mannfolk når de begynner sånn (kvinnfolk å for den saks skyld). Vil man ikke så vil man ikke!! Ferdig snakka!

Skrevet

For en sutreunge du er sammen med. Fatter han ikke at man av og til ikke vil ha sex så får du si det enda tydeligere! Blir så irritert på mannfolk når de begynner sånn (kvinnfolk å for den saks skyld). Vil man ikke så vil man ikke!! Ferdig snakka!

Njo, men nå virker det jo å ligge ganske mye mer bak for denne fyren.

Han blir jo ikke sur punktum, men han virker føle seg verdiløs og uelsket dersom han ikke får 100% positiv respons hele tiden.

Det handler vel om noe ganske annet enn sex tenker jeg.Fyren trenger vel kanskje å snakke med noen, for en så sterk grad av usikkerhet er jo ikke særlig sunt hverken for han eller forholdet.

Anonymous poster hash: ac38e...62d

Skrevet

Eksen min var sånn. Hans livsfilosofi var at alt kunne fikses med sex, og så lenge man har sex, er alt annet bra også. Joda, vi hadde god sex, bevares, men hver dag - uansett - blir litt mye. Til og med om jeg var syk og hadde feber, "måtte" han ha sex. Det blir noe dysfunksjonelt ved det hele, når hele følelseslivet ditt er bundet opp til sex.

Og enda verre er det når de som din mann, skal manipulere og kjøre følelsesmessig utpressing når de ikke får sex når de vil. Det er respektløst og egoistisk.

Anonymous poster hash: d6951...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...