Gå til innhold

Ingen lydenhet??

Fremhevede innlegg

Gjest ~FrkAmalie~
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg har gjort, men lyden på PC ert plutselig borte! Får beskjed om at det ikke finnes noen lydenhet, men det sier meg ikke mye... Passelig grønn på data, så folkens, hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn i kontrollpanel - Syntem - Enhetsbehandling og sjekk om det står en gul trekant ved lyden.

Det er mulig at du har avinstallert den.

I såfall er det bare å installere på nytt (og evt. hente nye drivere)

Gjest Anonymous
Skrevet
Gå inn i kontrollpanel - Syntem - Enhetsbehandling og sjekk om det står en gul trekant ved lyden.

Det er mulig at du har avinstallert den.

I såfall er det bare å installere på nytt (og evt. hente nye drivere)

Jeg er ganske sikker på at jeg har avinstallert det, men jeg aner ikke hvordan jeg installerer det på nytt, eller hvordan jeg henter nye drivere... :oops:

Prøvde med installasjonsCD til maskinen, men det funka ikke!

Skrevet

Har du søkt på www.google.com? Hvis ikke kan det kanskje være et forsøk verdt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er ganske sikker på at jeg har avinstallert det, men jeg aner ikke hvordan jeg installerer det på nytt, eller hvordan jeg henter nye drivere... :oops:

Prøvde med installasjonsCD til maskinen, men det funka ikke!

Gå inn i Enhetsbehandling (Kontrollpanel, Administrative verktøy, Datamaskinbehandling, Enhetsbehandling). Høyreklikk på enheten som har gult spørsmålstegn ved seg, og velg Egenskaper. Klikk så enten på knappen "Installer driver på nytt" eller på knappen "Oppdater driver" på arkfanen "Driver".

Dette starter en veiviser som søker etter driveren. La den søke igjennom det du har av CDer til datamaskinen. Med litt flaks ligger driveren på en av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...