AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er helt nybegynner når det gjelder dating, og har aldri før hatt pulevenn, kun langvarig forhold, så jeg trenger noen råd om hvordan jeg skal oppføre meg! Har holdt på med en godt erfaren voksen fyr nå i kort tid, ved noen anledninger (etter fuktige turer ute) med noen ukers mellomrom. Digg sex, sovet over + fikk frokost. Ble egentlig ikke så veldig godt kjent (noe jeg kanskje burde koplet med dårlig kjemi) men alikevel virket det som at det var noe interesse fra begge sider, var hverfall koselig. Den siste gangen ble jeg invitert på film og middag og vin, men denne måten å treffes på ble tydeligvis feil! Føler at det var jeg som var grunnen, at jeg kanskje var litt ukomfortabel og følte meg litt usikker på hvor vi sto:/ Tror han merket det, og kjemien var ikke helt tilstede! Etter endel vin begynte vi å rote, men fortsatt ikke full klaff på kjemien!!! Så hadde vi sex, men den var vel dømt til å ikke bli bra!! Det var litt dårlig stemning, fikk ikke så god kontakt med han, så det ble mest soving. Burde jeg ha dratt hjem kvelden før og latt være å gi det et halvhjerta forsøk?? Dette er en fyr jeg må forholde meg til senere i studie-sammenheng, så lurer på hva menn tenker (eller ikke tenker i det hele tatt) etter sånne kleine situasjoner? Ble også litt rart på morgenen, selvom han sa jeg kunne bli der litt på dagen å se på TV, så jeg gjorde det litt en kort stund, men kan han ha sagt det bare for å være snill siden vi er bekjente? Har ikke hatt kontakt på to uker nå, så skjønner jo at jeg ikke burde ofre dette en eneste tanke, men siden jeg føler det var jeg som var skikkelig kleint selskap og fucket opp stemninga, får jeg det ikke ut av hodet. Men bryr han seg egentlig om det i det hele tatt? Han er som sagt godt erfaren og har garantert andre damer rundt seg. Det var jo hvertfall en effektiv måte å avslutte et puleforhold på. Tror ikke sånne forhold passer meg, blir bare stress:/ Anonymous poster hash: 77771...2f9
Frk.Marihøne Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Ta det som en erfaring rikere Er ikke alltid kjemien er der, å da kan sånt skje
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Fin måte å få kjønnssykdommer på. Anonymous poster hash: 3eeef...a61
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Ta det som en erfaring rikere Er ikke alltid kjemien er der, å da kan sånt skje Takk så det er kanskje ikke så uvanlig at sånt skjer, og det er bare så enkelt som at kjemien ikke var helt der! Jeg tenker kanskje litt for mye Anonymous poster hash: 77771...2f9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Fin måte å få kjønnssykdommer på.Anonymous poster hash: 3eeef...a61 Du har nok rett, kondom har han ikke skjønt hva er. Anonymous poster hash: 77771...2f9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Takk så det er kanskje ikke så uvanlig at sånt skjer, og det er bare så enkelt som at kjemien ikke var helt der! Jeg tenker kanskje litt for mye Anonymous poster hash: 77771...2f9 Var det ikke kjemi før dere begynte å møtes slik da? Hvis dere hadde det, så hadde jeg ikke tenkt at manglende kjemi var problemet, heller at dere begge to var litt nervøse og hadde forventninger som påvirket samspillet den kvelden. Anonymous poster hash: 08045...717
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #7 Skrevet 31. januar 2015 Du har nok rett, kondom har han ikke skjønt hva er. Anonymous poster hash: 77771...2f9 Eh. Og da tar du ikke ansvar for det selv? Anonymous poster hash: 08045...717
Gjest Citronella Skrevet 31. januar 2015 #8 Skrevet 31. januar 2015 Jeg vil ikke være slem. Men. Han ville ha et ukomplisert forhold, du søkte gjensidig forelskelse. Du er ikke den eneste som har gått i den fella. Søk videre, og ikke bli klengete, men vær litt kostbar.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #9 Skrevet 31. januar 2015 Dukk opp uanmeldt og si du trenger kuken hans.Ta det derfra :-) Anonymous poster hash: ee30d...abc
Gjest sprø Skrevet 31. januar 2015 #10 Skrevet 31. januar 2015 Eh. Og da tar du ikke ansvar for det selv? Anonymous poster hash: 08045...717 Nei, angrer på det nå, så lært av det og
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #11 Skrevet 31. januar 2015 Dukk opp uanmeldt og si du trenger kuken hans.Ta det derfra :-) Anonymous poster hash: ee30d...abc Hadde sikkert funka bra det=) men spørsmålet er om jeg egentlig takler å ha pulevenn uten å komplisere ting Anonymous poster hash: 77771...2f9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #12 Skrevet 31. januar 2015 Jeg vil ikke være slem. Men. Han ville ha et ukomplisert forhold, du søkte gjensidig forelskelse. Du er ikke den eneste som har gått i den fella. Søk videre, og ikke bli klengete, men vær litt kostbar. Takk for kjempebra svar - jeg søkte kanskje det, eller håpet ubevisst, etter å ha gått ut av et langvarig forhold Anonymous poster hash: 77771...2f9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #13 Skrevet 31. januar 2015 Var det ikke kjemi før dere begynte å møtes slik da? Hvis dere hadde det, så hadde jeg ikke tenkt at manglende kjemi var problemet, heller at dere begge to var litt nervøse og hadde forventninger som påvirket samspillet den kvelden. Anonymous poster hash: 08045...717 Jo, det var jo kjemi de andre gangene, tror kanskje du har rett, smart du. Tydelig at jeg har mye å lære! Anonymous poster hash: 77771...2f9
Frk.Marihøne Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 Tror de fleste har gått i den fella der, men man lære jo av det og plutselig møte man en som vil det samme )Ja, hjelper ikke å være klengete, men litt kostbar
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #15 Skrevet 3. februar 2015 Vær så snill å ikke bli som de løse damene og mennene som må ha en pulevenn. Høres bare tragisk ut og stakkarslig. Få deg heller en god mann, så risikerer du ikke å bli sett på som billig og ikke brukende til et normalt forhold.Anonymous poster hash: 06c4e...3ea
I Grosny Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Du har nok rett, kondom har han ikke skjønt hva er. Anonymous poster hash: 77771...2f9 Ta gjerne kontakt med meg om 9 måneder. Jeg vurderer å begynne med spebarnsfotografering.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Vær så snill å ikke bli som de løse damene og mennene som må ha en pulevenn. Høres bare tragisk ut og stakkarslig. Få deg heller en god mann, så risikerer du ikke å bli sett på som billig og ikke brukende til et normalt forhold. Anonymous poster hash: 06c4e...3ea Godt poeng =) Må ikke, men det hjalp på selvfølelsen min der og da, fikk bedre komplimenter enn jeg noen gang fikk fra eksen, og følte meg faktisk sexy for første gang! Men igjen - føler meg litt dårlig når det virker som at han kun var interessert i meg for de gangene jeg slo meg løs og var litt "vill" i senga, og melder seg ut når jeg ble litt kjip. Er det sånn, at man MÅ være sykt god i senga hver gang for å holde på en pulevenn? Eller kan det være noen bomturer, for så å ta opp igjen kontakten senere? ......Dette er en fyr jeg må forholde meg til senere i studie-sammenheng, så lurer på hva menn tenker (eller ikke tenker i det hele tatt) etter sånne kleine situasjoner? Ble også litt rart på morgenen, selvom han sa jeg kunne bli der litt på dagen å se på TV, så jeg gjorde det litt en kort stund, men kan han ha sagt det bare for å være snill siden vi er bekjente?..... Jeg tar opp igjen dette spørsmålet: Ville han ikke, som mann, bare ha funnet på noe han måtte gjøre, kun for å få meg ut av leiligheten hvis han var totalt uinteressert i meg? Anonymous poster hash: 77771...2f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå