AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jeg trener/er i aktivitet hver dag, og sover som regel rundt 7-8 timer hver natt. I natt sov jeg veldig dårlig, var mye bråk i leilighetene i rundt, og jeg våknet/sovnet om hverandre gjennom hele natten. Lå mest våken, og tror jeg fikk rundt 3-4 timer søvn til sammen. Føler meg veldig trøtt og uopplagt i dag. Hadde i utgangspunktet tenkt å trene i ettermiddag (løping og styrke), men lurer på om jeg egentlig burde det siden jeg har sovet lite og er uopplagt. Noen som vet noe rundt dette? Hilsen treningsglad jente på 20 år Anonymous poster hash: 16980...93e
FruHudson Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Er ikke noe i veien for at du kan trene som normalt, men på slike dager kan du med god samvittighet ta deg en fridag Du får se an kroppen i løpet av dagen. 1
Target_Aquired Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=766455
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 du har med andre ord luksusvaner når det kommer til søvn. ingen kan forvente 7-8 timer uforstyrret søvn i hverdagen. dårlig unnskyldning for å ikke trene, har sovet 3 timer dårlig i natt og sover vanligvis 6 timer hvis jeg er heldig, uopplagt og trøtt, men skal trene for det. du får ta en litt lettere økt. Anonymous poster hash: c33dd...82b
^^Belle^^ Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 For min del får jeg mer energi av å trene. Jeg er trøtt småbarnsmamma som får 7 timer totalt om jeg er heldig. Disse timene er aldri sammenhengende. Så har ikke vondt av å trene med lite søvn innabords. Når det er sagt, merkes det veldig godt på formen de nettene jeg har fått virkelig lite søvn. Kroppen er tung og jeg kommer ikke opp i samme pulssoner som jeg vanligvis gjør. Jeg har dessverre ikke mulighet til å trene hver dag og må ta treningene de planlagte dagene, lite søvn eller ei, så om jeg var deg hadde jeg ikke hatt et fnugg av dårlig samvittighet av å skippe dagens trening.
Pinkee Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Du MÅ ikke droppe treningen, bare fordi du har en natts dårlig søvn. Men, trener du regelmessig, og ingenting tilsier at du ikke kan trene i morgen feks, så skader det ikke å ta en fridag. Å trene en slik dag gjør ingenting, men du vil gjerne yte litt mindre, så det er ikke optimalt. Selv hender det jeg trener etter nattevakt, før jeg legger meg å sover, kaller det vedlikeholdstrening. Yter ikke så godt, men jeg trener, og så sover jeg utrolig godt etterpå
pompdelux Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Bare å trene på det, men man kan jo merke at man ikke klarer like mye som når man har sovet godt.. det er det verste som skjer. Bare sunt å trene, da blir du enda trøttere i kveld og kanskje sover du til tross for støy rundt deg
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 du har med andre ord luksusvaner når det kommer til søvn. ingen kan forvente 7-8 timer uforstyrret søvn i hverdagen. dårlig unnskyldning for å ikke trene, har sovet 3 timer dårlig i natt og sover vanligvis 6 timer hvis jeg er heldig, uopplagt og trøtt, men skal trene for det. du får ta en litt lettere økt. Anonymous poster hash: c33dd...82b herregud for en tone! bitter? sjalu på TS sin søvn? vanskelig med å lese HI? hun skriver hun trener/er i aktivitet hver dag og lurer på om det går fint hun trener selv om hun har sovet lite. ser ikke på noen måte at hun bruker lite søvn som unnskyldning. En liten økt kan hun som andre sier, droppe med god samvittighet når hun ellers trener hver dag. Anonymous poster hash: d1cfb...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå