Gå til innhold

Knehøye støvletter til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kle deg som du vil og du gjør livet litt mer interessant for alle oss andre som ikke våger :)



Anonymous poster hash: 56621...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse er nesten et must når det blir alt for mange blå grader.

Jeg tror ingen tar deg for å være femi med slik ekspedisjonsutstyr ;)

http://www.ellos.no/sorel/vinterstovel-glacier-varmforet/453182?N=1z141ptZ1z141x8Z1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=3&selArt=618491



Anonymous poster hash: 03cb5...2c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... Bilde manglet vist!

Anonymous poster hash: 70130...35e

Ja til gårdsantrekk. Nei til annet bruk.

Anonymous poster hash: a871e...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er nesten et must når det blir alt for mange blå grader.

Jeg tror ingen tar deg for å være femi med slik ekspedisjonsutstyr ;)

http://www.ellos.no/sorel/vinterstovel-glacier-varmforet/453182?N=1z141ptZ1z141x8Z1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=3&selArt=618491

Anonymous poster hash: 03cb5...2c0

Dette er jo noe helt annet enn det TS linket til. Uansett synes jeg ikke dette er særlig pent til hverdagslig bruk, men ellers når det gjelder uteaktiviteter er det helt OK.

Anonymous poster hash: a871e...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker knelamge støvletter. Ikke mange som har sagt noe om det.

Men du er transe, og da blir det annerledes. Regner med du da bruker det når du kler deg som dame?

Sorry, men mannfolk i høye støvletter blir for femi for meg. Synes den metroseksuelle stilen er lite tiltrekkende, men om du ønsker å ha den stilen, så er det jo ingen som nekter deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Ganske enkelt nei! Det er ikke greit for menn å ha på kvinneklær.

Dummeste Utsange jeg har hørt på lenge,føler du det som en trussel for mannen eller,sjønner ikke hvordan det går an å ha slike holdninger i 2015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne synes jeg det bør være helt akseptabelt å for menn å bruke!

PRI071OCBLK-p.jpg



Anonymous poster hash: 75da0...968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men du er transe, og da blir det annerledes. Regner med du da bruker det når du kler deg som dame?

Sorry, men mannfolk i høye støvletter blir for femi for meg. Synes den metroseksuelle stilen er lite tiltrekkende, men om du ønsker å ha den stilen, så er det jo ingen som nekter deg det.

Jeg liker eller ikke denne stilen hos menn, thigh high boots som da er gjort bittelitt mindre feminine ved at det ikke er høye hæler. Dermed kalles det herrestøvler. Slike femnine herresko/herreklær blir liksom noe midt i mellom dameklær og herreklær, hverken fugl eller fisk liksom. Slike klær/skotøy skjønner jeg ikke vitsen med i det hele tatt. Da ville jeg heller transet meg fullt ut, heller brukt ordentlige dameklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvalget er ikke stort, men det finnes litt.

Jeg mener man må få gå med det man liker. :)

Disse er da ikke knehøye? De går over kneet. Eller er jeg helt akterutseilt på terminologien her? Med knehøye støvler tenker jeg støvler som når til rett under kneet / toucher kneskålene i underkant.

Anonymous poster hash: fc232...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i hva du liker, livet er for kort til å la seg dirigere av andres meninger, moter osv.

Om det blir en trend vil jo mange menn bruke slike uansett.

Jeg ville ikke blunket engang...

Om jeg ser noen gå med noe uvanlig, klær eller sko, så kjenner jeg at jeg beundrer dem for deres mot til å skille seg ut, velge sin stil. Og jeg tror ikke jeg er alene om det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå i hva du liker, livet er for kort til å la seg dirigere av andres meninger, moter osv.

Om det blir en trend vil jo mange menn bruke slike uansett.

Jeg ville ikke blunket engang...

Om jeg ser noen gå med noe uvanlig, klær eller sko, så kjenner jeg at jeg beundrer dem for deres mot til å skille seg ut, velge sin stil. Og jeg tror ikke jeg er alene om det!

Så bra!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i hva du liker, livet er for kort til å la seg dirigere av andres meninger, moter osv.

Om det blir en trend vil jo mange menn bruke slike uansett.

Jeg ville ikke blunket engang...

Om jeg ser noen gå med noe uvanlig, klær eller sko, så kjenner jeg at jeg beundrer dem for deres mot til å skille seg ut, velge sin stil. Og jeg tror ikke jeg er alene om det!

Du er kanskje den typen dame som kunne hjulpet en nervøs herremann med å handle seg dameklær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje den typen dame som kunne hjulpet en nervøs herremann med å handle seg dameklær?

Haha, ikke umulig det. Men jeg ville nok vært veldig streng med hva jeg syntes var brukandes :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Jeg liker eller ikke denne stilen hos menn, thigh high boots som da er gjort bittelitt mindre feminine ved at det ikke er høye hæler. Dermed kalles det herrestøvler. Slike femnine herresko/herreklær blir liksom noe midt i mellom dameklær og herreklær, hverken fugl eller fisk liksom. Slike klær/skotøy skjønner jeg ikke vitsen med i det hele tatt. Da ville jeg heller transet meg fullt ut, heller brukt ordentlige dameklær.

for meg høres det ut som du ikke helt vet hva det å være transe innbærer,her er det ikke snakk om transer men om menn kan bruke støveletter,hvorfor skal en man som vil gå med støveletter ønske å gå i dameklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke umulig det. Men jeg ville nok vært veldig streng med hva jeg syntes var brukandes :laugh:

Jo jo, men det er helt greit. En mann alene i en klesbutikk (for damer) kan jo få til de utroligste kombinasjonene, litt for slutty og snålt kledd tenker jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg høres det ut som du ikke helt vet hva det å være transe innbærer,her er det ikke snakk om transer men om menn kan bruke støveletter,hvorfor skal en man som vil gå med støveletter ønske å gå i dameklær

Jeg synes de støvlettene er så nære å være damestøvletter at jeg ikke ser poenget ved å skille disse støvlettene m.h.p. kjønn. De kunne like gjerne blitt kalt damestøvletter eller evt. unisex da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg synes de støvlettene er så nære å være damestøvletter at jeg ikke ser poenget ved å skille disse støvlettene m.h.p. kjønn. De kunne like gjerne blitt kalt damestøvletter eller evt. unisex da.

ja det er sant men hva har det med transing å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...