Gå til innhold

Blir plutselig trist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan sitte og drive med noe (se på tv, lese eller lignende) og plutselig blir jeg bare utrolig trist. Får lyst til å legge meg ned og gråte. Orker ikke snakke mer enn nødvendig og føler meg miserabel (feit, stygg og hvis jeg har spist mye får jeg plutselig dårlig samvittighet)

Skjer 1-2 ganger i uken, har vært sånn i sikkert 1år nå. Noen som vet hva det kan være? Finner ikke ut at det har en sammenheng med noe spesielt, men jeg har en tendens til å ha varierende humør. Kan være kjempeglad også plutselig blir jeg lei meg og sint egentlig uten noen spesiell grunn.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 248d4...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det helt likt selv.. Vet dessverre ikke årsaken til det :(



Anonymous poster hash: ee601...284
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig og ha opp ned og dager. Samme har jeg og, når jeg var deprimert var det omvendt, da var jeg deprimert nesten hele tiden, men hadde dager der jeg også var i litt bedre humør. Så jeg ville ha snakket med noen om dette som kan det.. Men hvis du syntes dette ikke er bra, så ville jeg kontaktet fastlege, han kan hjelpe deg med å gi deg råd om hva du kan gjøre, eventuelt henvise deg til psykolog.



Anonymous poster hash: d9ca5...d26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan like gjern være depresjon, depresjon slår ut forskjellige på alle. Jeg er klinisk deprimert, umedisinert, og kan ha uker om gangen hvor alt er fint, så plutselig tre dager hvor alt er jævlig, så en uke med svinginger som TS beskriver.

TS, jeg vil utifra det du sier si at det er noe psykisk som er galt hos deg. Nøyaktig hva det er er vanskelig å si, siden alle problemer er forskjellig fra person til person. Det kan være en form for angst, det kan være depresjon, det kan være noe annet. Men jeg ville nå anbefalt deg å snakke med noen! :)

Kjenn litt på om det hadde vært godt å ha noen å snakke med TS, om du har mye tanker og bekymringer, og ta en tur til legen din. Det kan hende det holder å snakke med h*n, eller du blir sendt videre til en psykolog e.l.



Anonymous poster hash: a2901...66c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...