Gå til innhold

Hvilke mat er din guilty pleasure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bremykt!

Mann og unger er ilagt kjøpeforbud mot Bremykt. Finner jeg det i kjøleskapet sprekker jeg garantert.

Anonymous poster hash: 72be5...563

Mauler du bremykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokolade, iskrem, milskshake, potetgull, div. kaker, bacon, hamburger, pommes frites (gjerne med ost), ostesticks, pizza med ekstra ost, brød med nutella, noe godteri ++

Noen ganger vil jeg ha saftig bacon, andre ganger får jeg lyst på noe annet som iskrem.

Spiser ikke mye usunn mat, men koser meg innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernaise saus

Smågodt

Rødvin

Marsipankake

Potetgull med dip



Anonymous poster hash: a2bca...112
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Potetgull med holidaydip, frenchfries med majones (den du får på Mac Donalds og Burger King), Chicken Nuggets, frityrstekt kyllingburger.. Åh, jeg blir sulten av denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whisky.

Er ikke spesielt glad i sjokolade eller potetchips. Jeg spiser riktignok chips relativt ofte, kanskje 3 ganger i uken, men da kjøper og spiser jeg det fordi jeg er sulten og ikke kan vente på middag. Er ikke noe god til å planlegge måltidene mine, og dersom jeg bare skal spise når jeg blir sulten, så spiser jeg veldig usunt.

Endret av Trygve81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potetgull med holidaydip, frenchfries med majones (den du får på Mac Donalds og Burger King), Chicken Nuggets, frityrstekt kyllingburger.. Åh, jeg blir sulten av denne tråden!

Frenc fries på mcern eller burger king :klo:

Anonymous poster hash: 311f1...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Frenc fries på mcern eller burger king :klo:

Anonymous poster hash: 311f1...62b

Nei, jeg mener den majonesen som de har der! Ikke med mills majones liksom, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen "gulity" pleasures da jeg spiser alt jeg har lyst på, uten dprlig samvittighet, men hvis jeg trekke frem noe må det bli mat/godteri rundt høytider. Jeg elsker julemat og dessert hver dag, påskeegg og flere timer lange frokoster fra koldtbord hvor jeg holder på å sprekke etterpå. Begrenser meg ikke rundt høytidene selv om jeg kanskje burde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl.

Ost, spesielt smelta, passer på det meste det ;)

Fete sauser med meierismør og fløte.

Kremede supper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg er nødt til å holde meg unna er kjeks! Da spiser jeg en hel pakke på null komma niks.

Både søte kjeks og ost&kjeks. Det beste jeg får!

Ellers går det veldig mye sweet chili saus! På alt! Min største synder i hverdagen..

Og typisk Atkins/ noka-barer. Spiser ikke en om gangen, men flere (synes det er bedre enn vanlig sjokolade, og kalorimessig er det veldig likt også). Gjør lurast i å kun kjøpe en om gangen, og ikke de i billigere multipacks

Og til slutt: store mengder iskrem med masse god topping: knust kjeks, peanøtter, nonstop, banan og sjokoladesaus med daim som stivner.

Anonymous poster hash: 3192a...8c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smågodt

Fyrstekake

Kafébakeriet kjeks

Melk med Coco pops eller Solrik frokost

Melkesjokolade

Yoghurtnøtter

Ben and jerrys med knuste saltstenger

Sørlandschips spansk paprika

Dip holiday

Sitronkake med melis

Sjokoladeboller

Lyse cookies

Kokosboller

Risbrød

Kinder maxi

Pepsi Max

Solo super

Pizza mozarella/ oliven og skinke

Hvitløksdressing

Sørlandsis med sjokoladesaus

Anonymous poster hash: 67ccd...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...