Gå til innhold

Moden mann tror han er sexy


Mons

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har full forståelse for at et lite mindretall her ikke responderer like positivt som en dritsexy mann burde kunne forvente seg av en ekte og klok kvinne. Dere blir åpenbart ikke like klam i hakket som normalen. Og jeg forstår. Det er denne egenskapen som gjør meg komplett som mann. Jeg er ikke bare tøff og sexy. Jeg har også empati.

Min sexappeal er så sterk at den er åpenbar selv når jeg sitter i en bil. Dere har fått vitnesbyrdet. Tenk dere da hvordan den er når jeg åpner bildøren og beveger meg....Noe jeg gjorde i dag. Inntrykkene må fordøyes. I mellomtiden ber jeg dere lytte til denne låten som ble skrevet som en hyllest til meg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et vondt ord om moderator. Man skal ikke svare på innlegg der de gjør jobben sin. Generelt vil jeg bare si at kvinner blir seksuelt opphisset av å rydde etter meg.

I går var jeg på pub. Jeg satt i baren og snakket med menn. En dritsexy mann som meg trenger pauser. Det er også kjekt å se at menn beundrer meg Jeg vil jo nødig bli innbilsk av all oppmerksomheten jeg får fra kvinner. Selv med ryggen til de andre i lokalet ble kvinnene klamme i hakkene. En av de kom bort og la hånden på låret mitt og snakket til meg. Typen hennes ble forbanna. Dette er medaljens bakside.

De som synes jeg skryter fælt av meg selv bør legge merke til at jeg ikke har nevnt pikken min med et ord i denne tråden.

Haha, ler så jeg nesten griner av innleggene dine her :laugh: .

Anonymous poster hash: a062f...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror dere sikkert jeg er en superelsker! Så feil kan man ta. Nei, vet dere hva. Sånt hever jeg meg over. Når en kvinne først har fått taket i meg så ber jeg henne om å drite i de patetiske eksene. Jeg vil ikke høre noe om forspill og erogene soner. Sånt tilhører ikke min liga. Jeg er tross alt en komplett dritsexy mann med en urkraft som kvinner ikke kan motstå. Jeg stiller forventninger til kvinnene. Sier jeg at de kan gå i sengen og bli kåte og vente på meg, ja så blir de kåte. Noen blir kåte bare av stemmen min.

Innvendinger møter jeg med vennlig dominans. Påfyll er påfyll, kjære. Det er meg som har pikk og vet best hvordan. Er det godt for deg, var det en dame som spurte. For meg, utbrøt jeg... Det er jo du som suger... Jeg er en alfahann og har kontroll på ressursene. Jeg følger naturens lover og kvinnene er en del av de godene som er skjenket meg. Jeg er Guds gave til kvinnene og fortjener beundring.

Jeg lukter også utrolig godt. Kvinner elsker å slikke meg i armhulene. De elsker også å stryke sine nylonlegger på min vakre kropp. En tidligere kjæreste ringte meg en natt. Hun var full og ville snakke om sine hudproblemer. Det viste seg at huden var blitt så blass. Da vi var sammen var den alltid sunn og frisk. Jeg forsto ikke helt om det var fraværet av lukt eller påfyll som ga henne denne mangelsykdommen. Ett er sikkert. Jeg er uimotståelig og kvinner blir avhengige av meg fysisk og psykisk.

Ett kyss fra meg er nok til at en kvinne kan føle tomhet i sitt hjerte resten av livet. Jeg er derfor selektiv. Ønsker ikke å såre. Derfor høvler jeg ikke over alt som byr seg fram. Jeg gleder meg heller over alle kvinnene som blir klamme i hakkene bare av å se meg. Det får de tåle!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det deg? Er det du som er den mystiske Mons hun snakker om i søvne? Jeg har prøvd å finne den parfymen i årevis – ikke til henne, men til meg selv. Hun vil jeg skal lukte "mons". Hun vil jeg skal snakke "mons". Den forrige kjæresten min ville at jeg skulle lukte og snakke "truls". Er det mellomnavnet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg? Er det du som er den mystiske Mons hun snakker om i søvne? Jeg har prøvd å finne den parfymen i årevis – ikke til henne, men til meg selv. Hun vil jeg skal lukte "mons". Hun vil jeg skal snakke "mons". Den forrige kjæresten min ville at jeg skulle lukte og snakke "truls". Er det mellomnavnet ditt?

Man kan ikke utelukke at dette er meg. Det finnes dessverre ingen kjent kur for Mons. Du kan eventuelt prøve en kveld med skarring. Monslukt er ferskvare og kan ikke flaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen min begynte bra. Moccamasteren ville ikke starte. En dårlig kontakt. Så jeg slo morrabrødet i kjøkkenbenken, og det hjalp. Naboen på sitt kjøkken, hun som flasher pupper for meg, ble kåt. Kaffen smakte ekstra godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...