Gå til innhold

Brekninger/krampe i mellomgulv


Fremhevede innlegg

Skrevet

Innimellom får jeg veldig vondt øverst i magen/mellom ribbeina/mellomgulvet(litt vanskelig vite akkurat hvor), spesielt etter jeg har spist. Føles som jeg må spy/rape, litt kvalmende følelse, men ender på en måte med en veldig vond, "hard" brekning, nesten så jeg får følelsen av å miste pusten et lite sekund. Fryktelig ubehagelig! Noen som jenner igjen dette? Vanskelg å forklare det...



Anonymous poster hash: 9fe89...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...