AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Innimellom får jeg veldig vondt øverst i magen/mellom ribbeina/mellomgulvet(litt vanskelig vite akkurat hvor), spesielt etter jeg har spist. Føles som jeg må spy/rape, litt kvalmende følelse, men ender på en måte med en veldig vond, "hard" brekning, nesten så jeg får følelsen av å miste pusten et lite sekund. Fryktelig ubehagelig! Noen som jenner igjen dette? Vanskelg å forklare det... Anonymous poster hash: 9fe89...f84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå