Gå til innhold

angst og treningsenter (Trondheim)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Jeg vil så gjerne begynne å trene. Men jeg er livredd for å gå til svømmehallen alene. Er det noen her som pleier å svømme på husebybadet. Kunne jeg slått følge de første gangene slik at jeg ble vant med det? Jeg kan fortelle årsaken på private melding. Setter stor på om noen gidder å svare :)

Anonymous poster hash: 5f8d9...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ville bare si at hvis jeg hadde bodd nærmere og hadde hatt tilgang på bil, kunne jeg gjerne blitt med. Det er veldig trivelig der, og rolig, spesielt om du ikke er der i helgene.

Håper du finner noen.



Anonymous poster hash: 0e58d...777
Skrevet

hvor gammel er du? kjønn? Greit å vite før man sier ja hehe



Anonymous poster hash: 0ab1a...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...