AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #21 Skrevet 30. januar 2015 Hei! Jeg bare lurer på om det er fler enn meg som føler seg mindreverdig etter at man har spurt om råd, eller skrevet et innlegg her på forumet? Skulle trodd at noen hadde som sport å rakke ned på andre. Hilsen følsom kvinneAnonymous poster hash: 92060...462 velkommen til KG Anonymous poster hash: 92554...436
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #22 Skrevet 30. januar 2015 velkommen til KG Anonymous poster hash: 92554...436 That true Anonymous poster hash: 92060...462
niniel Skrevet 30. januar 2015 #23 Skrevet 30. januar 2015 Når jeg leser disse typiske spydige innleggene som jeg er helt enig i at florerer her på kg så ser jeg for meg de personee som sitter bak tastaturet og klarer å lire avdseg slikt noe, også flirer jeg ganske godt. Se for deg disse personene med så mye aggresjon og den måten å kommunisere på. Kan jo ikke annet enn å synes synd på dem. Og jeg er så ond at jeg flirer av dem også ;-) velger glatt å overse usaklige kommentarer, men skjønner godt at man kan la det gå inn på seg, særlig om man har postet noe som gjør en sårbar. Bare husk at 90 prosent av oss himler med øynene over alle de usaklige kommentarene.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #24 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har faktisk aldri vært ekkel eller spydig mot noen her inne selv om jeg poster som anonym. Årsaken er selvfølgelig at jeg vet at det sitter levende mennesker i andre enden av en tråd og har null ønske om å såre folk selv om jeg ikke kjenner dem, det forundrer meg at mange ikke tenker over dette? Hva er det som gjør at noen klarer følelsesmessig å lire av seg en mengde med møkk uten å tenke over at dette kan såre? Jeg er heller ikke veldig følsom som person, vil heller kalle meg dønn alminnelig når det kommer til empati og følsomhet, men allikevel kunne jeg aldri ha tenkt meg å slenge dritt her inne? Anonymous poster hash: 23fd3...825 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #25 Skrevet 30. januar 2015 Det er mye usikre mennesker her som sitter konstant med alle liggende ute, og derfor tolker alt i verste mening. De tåler heller ikke å bli sagt imot, selv på en hyggelig måte. Jeg gidder ikke diskutere med sånne folk, tror ikke de har godt av det heller.Anonymous poster hash: a33b3...c4a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #26 Skrevet 30. januar 2015 Liggende = piggeneAnonymous poster hash: a33b3...c4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå