Gå til innhold

Hvor lenge har du vært single?

Fremhevede innlegg

Skrevet

4 måneder snart

ny rekord for meg hihi

hvor er alle de bra damene blitt av hen a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 måneder snart

ny rekord for meg hihi

hvor er alle de bra damene blitt av hen a

Trodde du var sammen med Greensky jeg :o

Gjest TomKrus
Skrevet
Trodde du var sammen med Greensky jeg  :o

Da hadde det blitt bråk her.

Skrevet

Da hadde det blitt bråk her.

Hvorfor det? :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvorfor det? :sjarmor:

Jeg er støttekontakten til lurven. Stakkaren har jo ingen andre venner, så jeg har tatt han under vingen. :tunge1: Men sammen er vi nok ikke ikke. :wink: Faktisk så er jeg hemmelig forelsket i Tommern. :sjarmor:

• 2 uker senere...
Skrevet

Halvannet år. Begynner å sav :-( ne en kjæreste nå!

Skrevet
Jeg er 37. Er ikke single akkurat nå, men før jeg traff han som jeg har vært sammen med i et halvt års tid nå, hadde jeg vært single i 7 og ett halvt år. Riktignok med både ONS og noen forhold som varte fra et par uker til et par måneder.  

Vinner jeg?

Nja. Jeg er 39 og noen måneder og var singel i 12 år. Hadde som deg noen veldig korte forhold samt noen ONS. Og en elsker da :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært singel i litt over to år, har hatt en elsker i neste begge åra sånn av og på, har hatt tre forhold som kanskje kunne bli noe av, men de gikk relativt fort over, har hatt en annen rebound som jeg fortsatt har kontakt med, så sølibat er jammen lenge siden!!! Men etter å ha vært med den samme mannen siden tenåra og til slutten av 20- åra synes jeg at jeg hadde litt å ta igjen :sjarmor:

Men hvorfor skal det liksom være så stas å leve i sølibat bare fordi man er singel? Jeg er da en voksen kvinne med et ærlig forhold til min egen seksualitet!

• 2 uker senere...
Skrevet

Er 25 og har hatt 0 kjærester og 0 sex.

Det er vel like mye min 'feil', som andres. Kanskje mere min um 'feil' siden jeg er passiv og sier nei til enkelte(delvis pga jeg ville/vil vente)..

Da har vel jeg rekorden jeg da :tunge1: Jeg vant! Også er jeg skikkelig modig som tørr og si det. Og dum.

Jeg er erke nemesisen til bruttern på 32 år som har dratt med seg en tja 20-30 damer på ons det siste året.

Jeg har fortsatt det intervjuet på U svidd på netthinna med han 60 år gamle mannen som gikk på cafè og var jomfru som sa det bare ga han en ekstra tilfredstillelse å gå rundt som jumfru rundt damer. :hoho:

Skrevet

Jeg har vært singel i litt over et år nå. Ønsker meg kjæreste da, men er ikke "på utkikk" heller.

Skrevet

har vært singel i snart ett halvt år nå, og begynner faktisk å savne en livspartner for første gang i mitt 30 årige liv.... :o

Gjest glamourgirl
Skrevet

:klem: Skal ikke komme med teite floksler Aline, men hvorfor ikke du har type skjønner ikke jeg! Pen, fin kropp, morsom, smart, blond :sjarmor: reflektert, glad i å diskutere, står for egne meninger, god shoppepartner (det er jo mange menn veldig ute etter :ler: )

Du kan være drømmedama mi til krampa tar deg, hvis det hjelper da 8)

Skrevet

:ler: vel, det har vel mindre med mennene å gjøre og mer med meg å gjøre, det er stort sett alltid jeg som har gått...

digger å være drømmedama di da!!!

har du en tvillingbror da? :sjarmor:

Skrevet

Jeg har en kjekk bror, men han er 18.... snart 19 :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ikke tvillingbror, men en Vannmannbror, han er 78 modell, særs vakker og kjekk, smart og oppegående, blond og deilig, likner på meg, med andre ord :sjarmor:

Skrevet

dæffen så unge disse brødrene deres er da..... :-? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...