Gå til innhold

Hvor lenge har du vært single?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 30 og har vært single i 6 år- uten ONS!

Slå den...(og det er ikke noe i veien med verken utseende eller andre ting.. :P )

Hva med deg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i et forhold nå. Men det lengste jeg har vært singel er ca 9 måneder. Har den "fordelen" at jeg forelsker meg forholdsvis raskt. Har selvfølgelig en sørgeperiode etter brudd på noen måneder som er veldig hard, men etter det møter jeg som regel noen nye jeg liker :)

Skrevet

hmmm.. ca. 4 år.. men nå begynner jeg å bli lei :wink:

Gjest Alisia
Skrevet

2 år nå, men beynner å bli lei her og. De fleste av oss er nok ikke skapt for å være alene over tid, selv om det alltid vil finnes unntak. :wink:

Skrevet

8 mnd.. klar for litt action. Har hatt to sekspartnere mens jeg var singel da, så det er ikke så synd på meg egentlig.

Gjest Anonymous
Skrevet
8 mnd.. klar for litt action. Har hatt to sekspartnere mens jeg var singel da, så det  er ikke så synd på meg egentlig.

Nei, det må jeg si. Det høres ikke ut som om du sørger og er en good girl hvertfall.

Forstår ikke hvordan folk får tak i alle disse sex-partnerne sine rett etter at forholdet gikk i knas jeg....har de andre på gress da- i frykt for å være alene?

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste(som nå er min mann) da jeg var 26. Så jeg var ganske lenge single, ja...

Skrevet
Nei, det må jeg si. Det høres ikke ut som om du sørger og er en good girl hvertfall.

Forstår ikke hvordan folk får tak i alle disse sex-partnerne sine rett etter at forholdet gikk i knas jeg....har de andre på gress da- i frykt for å være alene?

Herregud nei...? hvor fikk du det fra? :roll: Han ene jeg hadde sex med er exen min, vi holdt på en stund etter det var slutt. Han andre møtte jeg i juni, da hadde jeg vært singel siden desember. Synes du det er ille?

Skrevet

Jeg fant min samboer da jeg var 20 (er nå 26). Hadde to korte forhold før ham og var ikke singel mer enn noen uker mellom disse tre forholdene. Så jeg har egentlig ikke vært singel spesielt lenge (hvis man ikke regner tiden fram til jeg var 19 da).

Skrevet
Jeg er 30 og har vært single i 6 år- uten ONS!

Slå den...

Anse deg slått... (eller kanskje vi kan si uavgjort) ;)

Skrevet

Å få tak i sex partnere er ingen problem. Vaffel ikke hvis du bor i Oslo. Her er det mange desperate folk (les; gutter).

Skrevet

Jeg er 37. Er ikke single akkurat nå, men før jeg traff han som jeg har vært sammen med i et halvt års tid nå, hadde jeg vært single i 7 og ett halvt år. Riktignok med både ONS og noen forhold som varte fra et par uker til et par måneder.

Vinner jeg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er 41 år jeg - og har enda ikke hatt noen varige forhold - bare noen kortvarige, intense opplevelser. :oops:

Tør ikke binde meg - føler meg ikke "bra nok" for en partner. Har eleding selvbilde.

Redd for å mislykkes :-(

Ønsker jeg hade en å være glad i :-(

Skrevet

Jeg er 38 år og til jul har jeg vært singel i 5 år.

Singel trenger da ikke bety å leve livet i sølibat. Det gjør iallefall ikke jeg..

Skrevet

Jeg har vært singel i litt over et år. Dvs, tilsammen har jeg vært singel i 18 år eller deromkring. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Var alene i 8 år før jeg giftet meg. Med noen korte greier vel og merke. Noen ONS og forhold på noen uker.

Skrevet

Har vært singel i 7 år !

Har hatt sex liksom dah :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...