Gå til innhold

Utslett hos ettåring


Fremhevede innlegg

Skrevet

La denne under "barn og familie", men det var kanskje litt feil underforum. Prøver her.

Jenta mi har fått rødt utslett som kan ligne på strekkmerker eller røde, bølgete tråder i huden. Noen som har sett noe lignende? Hun er forkjøla med rennende nese og hoste, men ellers er helsetilstanden fin, ingen feber.

Anonymous poster hash: 74cac...738

post-37809-0-94850700-1422554274_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desverre. Men gjerne skriv hvordan det går!! Ringe legevakt kansje? om hun er veldig syk



Anonymous poster hash: e9b46...7ef
Skrevet

desverre. Men gjerne skriv hvordan det går!! Ringe legevakt kansje? om hun er veldig syk Anonymous poster hash: e9b46...7ef

Som jeg skrev er helsetilstanden fin, så tror ikke legevakten er nødvendig. Men takk for svar.

TS

Anonymous poster hash: 74cac...738

Skrevet

4barnesykdom?

Se ann almentilstanden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...