AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 La denne under "barn og familie", men det var kanskje litt feil underforum. Prøver her. Jenta mi har fått rødt utslett som kan ligne på strekkmerker eller røde, bølgete tråder i huden. Noen som har sett noe lignende? Hun er forkjøla med rennende nese og hoste, men ellers er helsetilstanden fin, ingen feber.Anonymous poster hash: 74cac...738
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 desverre. Men gjerne skriv hvordan det går!! Ringe legevakt kansje? om hun er veldig syk Anonymous poster hash: e9b46...7ef
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 desverre. Men gjerne skriv hvordan det går!! Ringe legevakt kansje? om hun er veldig syk Anonymous poster hash: e9b46...7ef Som jeg skrev er helsetilstanden fin, så tror ikke legevakten er nødvendig. Men takk for svar. TSAnonymous poster hash: 74cac...738
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå