AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Hei, Kona er "litt" bi, og det har jeg for så vidt alltid vist om. Det har bare skjedd i praksis engang på våre 15 år, men da var hun helt vill ukene etterpå :-) Det var vel bare litt kyssing også, så ikke noe stress egentlig. i tillegg var det i syden, så.. Uansett, nå har hun lyst å finne seg ei ekstra god venninne, men vet ikke helt hvordan hun skal gå fram. Tror ikke noen kjente er aktuelt. Jeg synes egentlig det er litt sexy selv om jeg sikkert ikke får være med, men jaja :-) Noen som vet noe om dette? hvordan gå fram eller erfaringer? Anonymous poster hash: ff1b7...225
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Du får be din kone melde seg inn på forumet tenker jeg istdet for at hennes mann skal organisere dette 'på vegne av henne'. 1
Gjest Ludodama Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Du får be din kone melde seg inn på forumet tenker jeg istdet for at hennes mann skal organisere dette 'på vegne av henne'. Hvor mange er det ikke som bruker "kvinne søker kvinne"......."og forresten, mannen digger det og lurer på om han ikke kan se på (ikke bry deg om han altså, han er bare i en fjern bakgrunn)". Ah. Med andre ord snakker man om trekant og ikke jentesex Kall en stol for en stol. Sorry digresjonen, men det der er bare utrolig irriterende. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Hvor mange er det ikke som bruker "kvinne søker kvinne"......."og forresten, mannen digger det og lurer på om han ikke kan se på (ikke bry deg om han altså, han er bare i en fjern bakgrunn)". Ah. Med andre ord snakker man om trekant og ikke jentesex Kall en stol for en stol. Sorry digresjonen, men det der er bare utrolig irriterende. Just presis
WubWub Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Ville kona di tillatt deg å ha sex med ei annen jente ? Vis nei, hvorfor tillater du hu at hu har sex med andre? Det er samme sak. Om hu er bi i tillegg så kan det hende at enden på visa blir til at hu dumper deg til fordel for hu som hu har sex med om hu finner ut at hu liker henne bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Hei, Kona er "litt" bi, og det har jeg for så vidt alltid vist om. Det har bare skjedd i praksis engang på våre 15 år, men da var hun helt vill ukene etterpå :-) Det var vel bare litt kyssing også, så ikke noe stress egentlig. i tillegg var det i syden, så.. Uansett, nå har hun lyst å finne seg ei ekstra god venninne, men vet ikke helt hvordan hun skal gå fram. Tror ikke noen kjente er aktuelt. Jeg synes egentlig det er litt sexy selv om jeg sikkert ikke får være med, men jaja :-) Noen som vet noe om dette? hvordan gå fram eller erfaringer?Anonymous poster hash: ff1b7...225 Du godtar at hun har seg med en annen...? Får du også lov å ligge rundt? 😒 Jeg tipper på nei... Anonymous poster hash: 45406...bca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå