AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #81 Skrevet 12. februar 2015 Haha, i alle dager. Var det nødvendig å kommentere da? Det spiller vel ingen rolle hvor artikkelen kommer fra sålenge den er legit. Selvsagt spiller det noen rolle. Når du sier det ble lagt ut en artikkel på forskning.no så regner jeg da med at du klarer å hoste opp en link derfra.. Ikke fra en eller annen merkelig side med en haug med reklame.. Anonymous poster hash: 4b274...b94 1
peanut_juice Skrevet 12. februar 2015 #82 Skrevet 12. februar 2015 Selvsagt spiller det noen rolle. Når du sier det ble lagt ut en artikkel på forskning.no så regner jeg da med at du klarer å hoste opp en link derfra.. Ikke fra en eller annen merkelig side med en haug med reklame.. Anonymous poster hash: 4b274...b94 Jeg leser endel på forskjellige forskningssider, og husket feil. Beklager at jeg er mennskelig
Ankh Su Namun Skrevet 15. februar 2015 #83 Skrevet 15. februar 2015 Squirt kommer fra kjertler i underlivet. Inneholder mest vann og en del proteiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå