Gå til innhold

squirt hva faen

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Nei, det gjør det ikke. Orgasme er noe annet. Squirting kommer fra urinblæren, kvinnelig ejakulat fra orgasme kommer ikke fra blæren.

Vær så snill: Gå på bibliotekt og ta en titt i ei anatomi- og fysiologibok. Den parauthreale kjertelen (parauthreal - ligger parallelt til urethra - altså urinrøret) har utmunninger i den distale delen av urethra - dvs. den nederste delen av urinrøret. Når da en kvinne squirter, så vil dette ejakulatet komme fra samme rør som urinen. Akkurat som at sperma kommer fra samme rør som urin hos menn.

Kun fordi utførselsgangen er urinrøret i begge tilfeller, så kommer hverken det mannlige eller det kvinnelige ejakultatet fra urinblæra.

Hvis squiring - som du påstår - kommer fra urinblæra, hvorfor finner man bl.a. PSA i det kvinnelige ejakulatet? PSA dannes ikke i urinblæra, da den histologisk sett ikke er et endokrint organ. En kjertel derimot, er et endokrint organ.

Videoannonse
Annonse
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Vær så snill: Gå på bibliotekt og ta en titt i ei anatomi- og fysiologibok.

Hvis squiring - som du påstår - kommer fra urinblæra, hvorfor finner man bl.a. PSA i det kvinnelige ejakulatet? PSA dannes ikke i urinblæra, da den histologisk sett ikke er et endokrint organ. En kjertel derimot, er et endokrint organ.

Hva er greia med å være så nedlatende, er du så redd for at folk skal tro det er urin?

Urinblæren fylles opp når kvinnen er nær ved å squirte, og tømmes igjen når kvinnen squirter. PSA blir tilført.

prostatic-specific antigen kommer fra prostataen ved seksuell stimulasjon...

Når ble bøkene du har lest første gang utgitt? 2005? Eller kanskje du har en lærer "som har undervist i alle sine år og kan dette" ?

• Liker 3
Skrevet

Jeg blåser i hva det er som kommer ut og trenger ikke noe svar som beskriver det, men jeg lurer likevel på noe..

Har squirtet under samleie med en fyr jeg hadde sex med. Veldig moro å få det til, men utrolig skuffende at det ikke var en orgasmefølelse samtidig.. Det ble liksom bare en teknisk greie..

Har testet litt alene med gpunkts vibrator, får til at det er veldig deilig men ikke den siste avslutningen av en orgasme (hvis dere skjønner hva jeg mener) og heller ingen squirting.. Har innmari lyst å få til både en fullstendig gpunkts orgasme og aller helst sammen med squirting!

Noen som har tips til hvordan få det til?

Skrevet

-Tråden er ryddet for hets, samt svar-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Hva er greia med å være så nedlatende, er du så redd for at folk skal tro det er urin?

Urinblæren fylles opp når kvinnen er nær ved å squirte, og tømmes igjen når kvinnen squirter. PSA blir tilført.

prostatic-specific antigen kommer fra prostataen ved seksuell stimulasjon...

Når ble bøkene du har lest første gang utgitt? 2005? Eller kanskje du har en lærer "som har undervist i alle sine år og kan dette" ?

Japp.

De fleste er (piss)redde for å innrømme dette :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 8a358...2cd

Skrevet

Har aldri postet den linken før, men er fan av IFLS. Bra noen andre postet stuffet deres! :)

Anonymous poster hash: 9afd2...d3e

Nå er vi faderullan meg på han igjen... :riste: Det nettstedet der håper jeg ikke blir pensum på medisinutdanningen. Da går vi noen fascinerende behandlinger i møte.

Skrevet

På forskning.no er det nylig lagt ut en artikkel om hva squirting egentlig er, og det viser seg faktisk at det er tiss. Så at det føles som at man holder på å tisse på seg er jo ganske logisk. ;)

• Liker 1
Skrevet

På forskning.no er det nylig lagt ut en artikkel om hva squirting egentlig er, og det viser seg faktisk at det er tiss. Så at det føles som at man holder på å tisse på seg er jo ganske logisk. ;)

Har du link? Jeg finner den ikke..

Anonymous poster hash: b9410...848

• Liker 1
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 07703...978

Skrevet

Link hadde vært fint.

Anonymous poster hash: 4b274...b94

• 2 uker senere...
Skrevet

Seriøst? Det kan ikke være tiss, det er jo ikke gult ._.

Skrevet

Du må bare slappe av og nyte det. For du tisser ikke på deg! :)

Joda, det er akkurat det du gjør teknisk sett.

Og nei urin trenger ikke å være gult, det er bare når man egentlig er litt dehydrert det. Har man fått i seg rikelig med væske så er urinet så og si helt blankt, og ganske så luktfritt.

Dette faller inn undr samme kategori som at "svette lukter". Nei svette lukter ikke. Det er rent vann med litt salt. Det er bakterier som trives i varme og fuktige steder som etter hvert begynner å lukte, ikke svetten i seg selv. Så "fersk svette" lukter ingen ting som helst.

Anonymous poster hash: f036e...ce4

• Liker 1
Skrevet

Joda, det er akkurat det du gjør teknisk sett.

Og nei urin trenger ikke å være gult, det er bare når man egentlig er litt dehydrert det. Har man fått i seg rikelig med væske så er urinet så og si helt blankt, og ganske så luktfritt.

Dette faller inn undr samme kategori som at "svette lukter". Nei svette lukter ikke. Det er rent vann med litt salt. Det er bakterier som trives i varme og fuktige steder som etter hvert begynner å lukte, ikke svetten i seg selv. Så "fersk svette" lukter ingen ting som helst.

Anonymous poster hash: f036e...ce4

Men hvordan forklarer man at en kan tisse gul urin som lukter rett før sex, squirte fargeløs og luktfri urin under sex også tisse gul urin som lukter igjen etter sex uten å ha drukket?

Anonymous poster hash: 96614...028

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

😐

Endret av anonym2233
Skrevet

Og når ble det der forskning.no ?

Anonymous poster hash: 4b274...b94

Haha, i alle dager. Var det nødvendig å kommentere da? Det spiller vel ingen rolle hvor artikkelen kommer fra sålenge den er legit.

Skrevet

Det er urin og det er ganske ekkelt. Gjorde dette en del før på kvinner og tenkte det var dødsrått. Så kom jeg over forskning som viste at dette var urin. Jeg gjør det aldri igjen...

Anonymous poster hash: 81129...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...