Gå til innhold

squirt hva faen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en squirter. Veldig lenge holdt jeg tilbake og rett og slett unngikk å komme fordi jeg trodde jeg kom til å tisse på meg. Det jeg gjorde var å prøve meg frem en del hjemme først slik at jeg ble vandt til det og klarte å registrere mentalt at "Dette er IKKE tiss". Når man har kommet et par ganger lærer man seg å kjenne forskjellen, men jeg forstår fortvilelsen din veldig godt.

Prøv deg frem! Det er helt greit å squirte, alle kommer forskjellig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tiss. http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeingDet kommer fra blæra og urinrøret (selv om noen tror det kommer fra et magisk skjult væskelager), men det er litt mer uttynnet. Anonymous poster hash: 9afd2...d3e

Det er da ingen som har påstått det kommer fra et skjult lager. Har du egentlig lest linken din skikkelig? Ser du hva som står ang .PSA og urin før og etter squirt?

Anonymous poster hash: e2166...2ae

Gjest miss_sara
Skrevet

....kanskje det er bare meg.. :sjenert:

Ikke bare deg! Haha.

Skrevet

Det var sikkert at du nesten squirtet ja. Det kan føles litt som om du holder på å tisse deg ut. Derfor er det mange jenter som kunne squirtet som ikke gjør det, fordi de ikke tør å slappe av og slippe det ut.

Jeg syns den følelsen er ubehagelig og neste litt vondt.

• Liker 2
Skrevet

Det syntes jeg også veldig lenge! Helt til jeg faktisk "fikk det til selv" et par ganger. Før stoppet jeg alltid meg selv/andre fordi jeg synets det var på grensa til smertefult...

Skrevet

Merkelig så vanskelig det skal være å innrømme at det er piss?

Anonymous poster hash: 8a358...2cd
  • Liker 3
Skrevet

Merkelig så vanskelig det skal være å innrømme at det er piss? Anonymous poster hash: 8a358...2cd

Merkelig så vanskelig der skal være å holde seg til temaet

Anonymous poster hash: 23ff3...666

• Liker 3
Skrevet

Er jeg den eneste her som faktisk lurer på HVOR squirt kommer fra? Ser det diskuteres heftig her om det er tiss eller ikke, og jeg har alltid trodd at det har vært tiss. Vi jenter har jo ikke et "lager" som gutta å sprute med?

Noen som vet og kan forklare meg grundig?

Anonymous poster hash: 8eb04...8fb
  • Liker 1
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Å holde igjen, eller å squirte?

Er jeg den eneste her som faktisk lurer på HVOR squirt kommer fra?

Mesteparten kommer fra blæren.

Skrevet

Merkelig så vanskelig det skal være å innrømme at det er piss?

Er det?

Skrevet

Det er da ingen som har påstått det kommer fra et skjult lager. Har du egentlig lest linken din skikkelig? Ser du hva som står ang .PSA og urin før og etter squirt?

Anonymous poster hash: e2166...2ae

Mange på IFLS sin side trodde det.

Men det kommer fra blæra, og jo det er tiss.

Tiss med PSA (prostata-spesifikt antigen). Som forøvrig ikke er så sexy i seg selv... PSA er noe som blir høyt hos menn når de får prostata-kreft.

Anonymous poster hash: 9afd2...d3e

• Liker 3
Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

Squirte eller piss(ifølge mange-enda det kommer fra samme "rør"), bare la det skje Ts! :)

Du må bare slappe av og nyte det. For du tisser ikke på deg! :)

Det er deilig og du vil kjenne at dirrer i kroppen...

Du.må bare trene deg til å slappe av til orgasme/squirte når du onanerer.

Når det gjelder sex, "må" du bare finne en stilling hvor du føler det treffer skikkelig.

(Hmm.. vanskelig å forklare!)

For meg så funker det f.eks ved å ri på huk, eller liggende på ryggen med beina over skuldrene til kjæresten - mest friksjon.

Håper det var et greit nok svar :ler: og ja.. det føles som du tisser på deg :fnise:

Men gi f og slå deg løs ;)

Endret av anonym2233
Skrevet

Squirte eller piss(ifølge mange-enda det kommer fra samme "rør"), bare la det skje Ts! :)

Du må bare slappe av og nyte det. For du tisser ikke på deg! :)

Det er deilig og du vil kjenne at dirrer i kroppen...

Du.må bare trene deg til å slappe av til orgasme/squirte når du onanerer.

Når det gjelder sex, "må" du bare finne en stilling hvor du føler det treffer skikkelig.

(Hmm.. vanskelig å forklare!)

For meg så funker det f.eks ved å ri på huk, eller liggende på ryggen med beina over skuldrene til kjæresten - mest friksjon.

Håper det var et greit nok svar :ler: og ja.. det føles som du tisser på deg :fnise:

Men gi f og slå deg løs ;)

Så egentlig tisser du på kjæresten din?

• Liker 3
Gjest anonym2233
Skrevet

Så egentlig tisser du på kjæresten din?

Japp, jeg tisser på han og digger det.

gul illeluktende urin. Kjempe deilig !

(Sarkasme btw)

Skrevet

Hvis du vil "slippe deg løs" kan jeg anbefale å kose deg mens du sitter på do. Det var sånn jeg oppdaget squirten min, og alt gikk i do så jeg slapp å bekymre meg for om det var piss. Fikk det jo på henda, men de lukta ikke piss for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: 31773...c12
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du virkelig vil squirte så bør g - punktet stimuleres og du må trekke deg ut idét du får orgasmen. Da skal du få opplevd en herlig orgasm. (G-punktet ligger som oftest opp ved veggen mot magen, en kul som blir større når du blir kåt).

Og dere som ikke klarer å squirte og går på iflc sine sider. Har dere vært innom andre forskersider for å sjekke der? Nemlig, noen mener det er urin, andre ikke. Har dere lukta på squirt før? Det er ikke en eneste urinlukt i det og fargen er helt blank. Husker en gang jeg var dehydrert og hadde en lysebrun urin, men squirtet var likevel blankt. Så vet ikke jeg..

Bare slapp av du TS og nyt det om du faktisk klarer å squirte. Hvis du stimulerer g-punktet i tillegg og trekker fingeren ut i riktig tid kan du få en helt fantastisk orgasme :)

Skrevet

En kan ikke kalle seg ekte kvinne før en har squirtet... :wow:

Skrevet (endret)

Dumme, fordomsfulle menn burde ikke ha sex. De hindrer kvinnene i å nyte det fullt ut med fordommene sine. Dessuten er dumhet arvelig og vi burde ikke produsere dumme barn.

Det er ikke piss. Hvorfor? Fordi det ikke er gult og ikke lukter. Er det piss som smører fitta? Nei. Er det da så vanskelig å forestille seg at det kan komme en overproduksjon av smøring?!?

Endret av draug 75
  • Liker 1
Skrevet

Dumme, fordomsfulle menn burde ikke ha sex. De hindrer kvinnene i å nyte det fullt ut med fordommene sine. Dessuten er dumhet arvelig og vi burde ikke produsere dumme barn.

Det er ikke piss. Hvorfor? Fordi det ikke er gult og ikke lukter. Er det piss som smører fitta? Nei. Er det da så vanskelig å forestille seg at det kan komme en overproduksjon av smøring?!?

Hahahahaha.

Her snakker vi ikke oversmurning :laugh::laugh::laugh::laugh: . Men direkte spruting. DET KOMMER FRA URINBLÆRA. HVA ER DET DA, MON TRO????

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...