Gå til innhold

Fy søren så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stebarnet mitt, en gutt på 14 år har brukt tannbørsten min i over en uke uten at jeg har visst det..

Jeg fant dette ut først i går kveld da jeg merket at det bare var tre tannbørster(det pleier å være fire).. Når jeg spurte han var varet jeg fikk var at den lå hos en kompis og at han hadde brukt den lilla(min!)

Altså den kompisen han sov hos for litt over en uke siden..

Jeg måtte kaste opp! Og fulgte opp med ett raserianfall om hvor ekkel han er og at det faktisk går ann å spørre oss om å kjøpe en ny da han mistet den!!

I tillegg så stoler jeg ikke på at han kommer til å la den være fra nå av! Han gjør jo alt vi sier han ikke skal gjøre uansett..

Er det virkelig sånn at jeg må gjemme unna tannbørsten min på mitt eget bad??

Aaargh!! Frustrasjon!

Anonymous poster hash: 7925e...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje greit å unngå problemet, ved å la ham få vite at det finnes helt nye tannbørster i skapet et sted, så blir det ikke så mye drama tror jeg. :)

Er greit å ha en tannbørste eller to liggende uåpnet på lur, så slipper man å kjøpe dette den dagen man føler for å bytte til en ny en.

Kanskje greit å ha nye tannbørster liggende på badet i fullsynlighet, sånn uåpnet selvfølgelig. Koster jo ikke allverden å kjøpe en tannbørste når de holder så lenge, så man trenger vel ikke bekymre seg for at de byttes ut for ofte vil jeg tro.

Endret av Vux
Skrevet

Hadde han vært litt eldre så kunne du bare fortalt hvilke andre ting enn tannbørsten du har i munnen noen ganger, før du bruker den.

Tror det hadde vært effektivt egentlig.

Anonymous poster hash: 9b753...557
  • Liker 19
Skrevet

Hadde han vært litt eldre så kunne du bare fortalt hvilke andre ting enn tannbørsten du har i munnen noen ganger, før du bruker den.

Haha :D

Anonymous poster hash: c0afe...344

• Liker 3
Skrevet

haha :fnise::fnise::fnise: Er bare å si det, en 14- åring vet godt hva sex og blowjob er!

Anonymous poster hash: 106eb...afb

• Liker 4
Skrevet

Haha! "Det kan være rester av din fars sperm på den." Guttungen hadde blitt traumatisert for livet.

Anonymous poster hash: c267a...acd

• Liker 9
Skrevet

Kanskje greit å unngå problemet, ved å la ham få vite at det finnes helt nye tannbørster i skapet et sted, så blir det ikke så mye drama tror jeg. :)

Er greit å ha en tannbørste eller to liggende uåpnet på lur, så slipper man å kjøpe dette den dagen man føler for å bytte til en ny en.

Kanskje greit å ha nye tannbørster liggende på badet i fullsynlighet.

Vi har vanligvis det, men hadde glemt påfyll!

Skrevet (endret)

Tror ikke det er en god ide å leke, "hvem har gjort hva med tannbørsten min/din". :laugh:

Skal jeg tro det jeg har hørt i militæret, så kunne man risikere at kaffen var laget på hemmelig oppskrift.

Endret av Vux
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Dette er respektløst, og jeg synes det er veldig rart at han føler seg "komfortabel nok" til å bruke din tannbørste. Han burde virkelig ha spurt, og helt ærlig hadde jeg aldri klart å bruke en annens tannbørste selv. Det er fryktelig ekkelt.

Anbefaler å gjøre som vi gjør. Vi bytter tannbørster ofte, men har alltid flere liggende, dersom den ene skulle falle i toalettet, mistes o.l. Da skjer ikke slikt. :)

Skrevet

Dette er respektløst, og jeg synes det er veldig rart at han føler seg "komfortabel nok" til å bruke din tannbørste. Han burde virkelig ha spurt, og helt ærlig hadde jeg aldri klart å bruke en annens tannbørste selv. Det er fryktelig ekkelt.

Anbefaler å gjøre som vi gjør. Vi bytter tannbørster ofte, men har alltid flere liggende, dersom den ene skulle falle i toalettet, mistes o.l. Da skjer ikke slikt. :)

Enig!! Vi har vanligvis tannbørster liggende, men denne gangen var det tomt!

Han kunne jo spurt først. Jeg hadde definitivt sagt nei! Jeg låner ikke bort tannbørsten mim til min kjære en gang..

Skrevet

Syns det er relevant å spørre hvorfor han ikke har sagt i fra før du flyger i taket.

Litt ekkelt er jeg enig med deg i at det er, men å spy og kalle det respektløst syns jeg høres ut som en overdrivelse.

Skrevet

Syns det er relevant å spørre hvorfor han ikke har sagt i fra før du flyger i taket.

Litt ekkelt er jeg enig med deg i at det er, men å spy og kalle det respektløst syns jeg høres ut som en overdrivelse.

Noen er mer hygienisk enn andre. Jeg syns å låne tannbørsten til andre er motbydelig..

Jeg spurte hvorfor han ikke hadde sagt noe.. Han hadde glemt det! Hver gang han brukte tannbørsten min???

Skrevet

vær glad han puttet den i munnen sin, og ikke der vi la min stemor sin tannbørste, det var nemlig i toalette og dusjen :P

Anonymous poster hash: 9917e...4eb
  • Liker 4
Skrevet

Virkelig? Det er mer bæsjepartikler på tannbørsten enn bakterier du kunne fått fra han. Det er bare en tannbørste og bare en uke. Kjøp en ny i dag så er hele greia løst

Skrevet (endret)

Noen er mer hygienisk enn andre. Jeg syns å låne tannbørsten til andre er motbydelig..

Jeg spurte hvorfor han ikke hadde sagt noe.. Han hadde glemt det! Hver gang han brukte tannbørsten min??? Anonymous poster hash: c0afe...344

Du skrev: "Jeg måtte kaste opp! Og fulgte opp med ett raserianfall om hvor ekkel han er og at det faktisk går ann å spørre oss om å kjøpe en ny da han mistet den!!"

Du spurte etter du hadde hatt et raserianfall hvor du hadde sagt at han var ekkel? Jeg syns det høres ut som en unødvendig overdrivelse. Og hadde noen hoppet i taket og kalt meg ekkel, så hadde jeg kanskje ikke kommet med noen annen begrunnelse enn at jeg hadde glemt det.

Helt greit at man vil ha tannbørsten sin for seg selv, vil det jeg også, men det å fly i taket syns jeg virker mye. Selv om det burde vært unødvendig så bør du kanskje forklare han hvorfor det er så viktig for deg å ha tannbørsten din for deg selv.

Endret av Evans
Skrevet

Virkelig? Det er mer bæsjepartikler på tannbørsten enn bakterier du kunne fått fra han. Det er bare en tannbørste og bare en uke. Kjøp en ny i dag så er hele greia løst

Jada.. Ny er kjøpt!! Men den er godt gjemt ett annet sted!

Skrevet

Tror ikke det er en god ide å leke, "hvem har gjort hva med tannbørsten min/din". :laugh:

Skal jeg tro det jeg har hørt i militæret, så kunne man risikere at kaffen var laget på hemmelig oppskrift.

Ikke gi folk her inne ideer!

Nå kan vi bare vente på tråden, En tannbørste forteller...

Anonymous poster hash: 13098...01a

Skrevet

Å reagere med raserianfall og utkjefting kommer i hvert fall til å føre til at han tør å spørre neste gang :)

Anonymous poster hash: 72deb...df6
  • Liker 1
Skrevet

Nå forventet jeg noe helt annet enn en tjuvlånt tannbørste, med en sånn overskrift.

Ja, sånt er litt ekkelt, men å reagere sånn er ikke riktig måte å håndtere det på, synes jeg.

Ha flere tannbørster liggende, så er problemet løst! Eller ha din et annet sted, om du nå har problemer med å stole på ham.

Skrevet

Du skrev: "Jeg måtte kaste opp! Og fulgte opp med ett raserianfall om hvor ekkel han er og at det faktisk går ann å spørre oss om å kjøpe en ny da han mistet den!!"

Du spurte etter du hadde hatt et raserianfall hvor du hadde sagt at han var ekkel? Jeg syns det høres ut som en unødvendig overdrivelse. Og hadde noen hoppet i taket og kalt meg ekkel, så hadde jeg kanskje ikke kommet med noen annen begrunnelse enn at jeg hadde glemt det.

Helt greit at man vil ha tannbørsten sin for seg selv, vil det jeg også, men det å fly i taket syns jeg virker mye. Selv om det burde vært unødvendig så bør du kanskje forklare han hvorfor det er så viktig for deg å ha tannbørsten din for deg selv.

Han vet godt at jeg ikke liker å dele på tannbørster, hånduker ol. Jeg greier ikke at andre plukker i maten min heller.. Slik er jeg, og sikkert mange andre.. Når jeg fant ut dette så vrengte magen min seg og jeg måtte faktisk spy.. Jeg vet ikke hvordan man kan holde igjen slikt, men det kan kanskje du fortelle meg??

I full frustrasjon så klikket jeg..

Når man har slike "fobier" så må en få lov til å reagere på lik linje som andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...