Gå til innhold

Jeg skal operere mandlene imorgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 år og skal operere mandlene imorgen. Jeg driver for øyeblikket å flytter inn i ny leilighet, noe som egentlig skulle skjedd imorgen. Nå blir det altså slik at mamma og pappa flytter sakene fra denne leiligheten til den nye også skal jeg egentlig være med til de og sove der i noen dager.

Dette vil jeg egentlig ikke.. Jeg vil sove i den nye leiligheten med kjæresten min, men orker jeg det tror dere? Mamma og pappa vil at jeg skal ha "tilsyn" av de den første tiden etterpå, men helt ærlig så orker jeg ikke..

Tror dere det går greit at jeg sover alene med kjæresten min(20) i leiligheten imorgen etter operasjonen? Erfaringer/meninger?

Blir veldig glad for svar.. Klem meg..:)

Anonymous poster hash: 04c0c...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener du bør overnatte hos foreldrene dine, iallefall de første 3 nettene. Selv om mandeloperasjon er en forholdsvis trygg operasjon, kan det komme på komplikasjoner, og da bør man ha et sett voksne tilstede.

Uansett er du ikke myndig og må forholde deg til hva dine foreldre bestemmer. Ta heller kjæresten med hjem etter operasjonen hvis dette er veldig viktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener du bør overnatte hos foreldrene dine, iallefall de første 3 nettene. Selv om mandeloperasjon er en forholdsvis trygg operasjon, kan det komme på komplikasjoner, og da bør man ha et sett voksne tilstede.

Uansett er du ikke myndig og må forholde deg til hva dine foreldre bestemmer. Ta heller kjæresten med hjem etter operasjonen hvis dette er veldig viktig for deg.

Ja, okei.. Men de bor 30 min fra sykehuset og jeg bor 2 min gangavstand.. De jobber i byen jeg bor i så de er i nærheten av meg på dagtid, men hvis jeg skal være hos de er jeg alene på dagen 30 min fra sykehuset..

TS

Anonymous poster hash: 04c0c...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt imot tilbudet fra mor og far med åpne armer - med mindre kjæresten din er hjemme fra jobb og veldig omsorgsfull. Du orker ikke en dritt de første dagene, og etter 2-3 dager kommer smertetoppen.

Lykke til, spis masse isbiter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt imot tilbudet fra mor og far med åpne armer - med mindre kjæresten din er hjemme fra jobb og veldig omsorgsfull. Du orker ikke en dritt de første dagene, og etter 2-3 dager kommer smertetoppen.

Lykke til, spis masse isbiter :)

Problemet er at jeg blir utslitt av å være hos mamma og pappa.. Hater å være der.. Har lyst til å være ifred fra de, iallefall i helga, og da er kjæresten min med meg 24/7..

Anonymous poster hash: 04c0c...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei.. Men de bor 30 min fra sykehuset og jeg bor 2 min gangavstand.. De jobber i byen jeg bor i så de er i nærheten av meg på dagtid, men hvis jeg skal være hos de er jeg alene på dagen 30 min fra sykehuset..

TS

Anonymous poster hash: 04c0c...ee3

Kan du ikke ta med kjæresten din? Du må uansett ha en voksen til stede det første døgnet etter op. Minst. Og gangavstand hjelper lite hvis du får en plutselig blødning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...