AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har hatt en del sexpartnere pluss at jeg relativt ofte diskuterer sex med kompiser. Jeg blir nesten litt deprimert av det, for det virker som "alle" (les mange) mannfolk har seksuelle behov jeg ikke er interessert i å oppfylle/tenner på og jeg kjenner at jeg nesten har begynt å kvie meg for å innlede nye forhold (fast eller kun for sex). Mulig det er fordi jeg er singel at det er lett å fortelle meg om fantasier og/eller behov de har. Jeg begynner å tro at det er jeg som er unormal og ekstremt kjedelig og tenker nå at jeg har lite å tilby menn. Finnes det ingen menn der ute på mitt "nivå"?? Tenker også at det må være mange misfornøyde menn i faste forhold der ute, for inntrykket når jeg snakker med venninner om sex, er at flertallet er som meg.Jeg liker "vanlig", sikkert kjedelig, sex, i manges øyne. Jeg liker best de vanligste sexstillingene, med doggy som favoritt. Jeg liker kos, klining, oralsex, at han tar mye på og i meg og gjerne at han er litt bestemt, slik at jeg føler at jeg blir "tatt". Jeg liker også best å ha sex på et komfortabelt sted og er ikke noen stor fan å ha sex på et bord, i en bil el liknende.. Jeg tenner verken på kostymer, rollespill, binding, sm, cuckold, urinering, flerkanter som involverer flere menn, jeg liker ikke engang analsex (prøvd mange ganger med flere partnere, får null og niks ut av det). Har prøvd noe av dette, men nei, det gir meg lite.Dette er er hjertesukk og jeg ønsker innspill fra hvordan andre opplever sexverdenen. Anonymous poster hash: f8fc8...afa 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=657163 Anonymous poster hash: 41475...ebc
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Enig med deg, både jeg og venninner!Anonymous poster hash: e1a79...f08 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=657163 Anonymous poster hash: 41475...ebc Hva er poenget ditt? Anonymous poster hash: f8fc8...afa 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Jeg og liker vanlig sex, men jeg synes det er gøy å ha sex ute, eller på forskjellige steder. I en bil? Ja takk, aldri prøvd. Liker alle stillinger utenom 69. Sm, trekant, urinering osv = nei takk..Anonymous poster hash: 32b1d...fbd
Unforgivable Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Finnes nok av " kjedelige" menn. du finner sikkert en med samme pereferanser som deg
mijaa Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Jeg tror de aller fleste er som deg, jeg, TS! 1
Mons Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 TS lurer på hvordan hun kan fungere seksuelt med en fremtidig partner. Fordi hun liker vanlig sex. Med vanlig mener vi slik flertallet har det. Og i det flertallet befinner selvfølgelig de fleste menn seg også. Så denne problemstillingen blir kun aktuell med et mindretall av mennene. Forøvrig synes jeg langt fra TS virker kjedelig. Hun har jo prøvd en rekke ting som hun ikke fikk noe ut av. Derfor vil hun ikke gjøre det mer. Mens andre igjen strekker seg for partneren uten selv å få noe ut av det. Den innstillingen kan muligens gjøre et forhold enklere så lenge man generelt har det bra. Og ikke gjør noe som gir en stort ubehag.
AnonymBruker 42 Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 "....for inntrykket når jeg snakker med venninner om sex, er at flertallet er som meg" Vi må leve i forskjellige verdener! Dvs. dette med å ha sex alle andre steder enn i senga har jeg intrykk av at er en UTPREGET dame greie...Det skal og MÅ pules i vann, på strand, badekar, veranda, i skog, i bil, på tog, rommet vegg i vegg med svigers, andre steder hvor man kan bli hørt/sett/oppdaget, opp etter veggen, på bord/benker/stoler/sofa, osvosv...BARE IKKE SENGA.. Synes denne "kjedelige nivået" ditt hørtes utmerket ut, og det tror jeg mange andre menn synes også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå