Gå til innhold

Sopp eller HPV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, kjenner jeg er skikkelig redd nå.

Jeg har tidligere (3-4 år) siden hatt problemer med HPV virus, og grove vorter. Dette har jeg ikke har problemer med igjen etter det, men nå merker jeg noe rart.

Jeg mister det er sopp, men begynner å tvile litt nå fordi jeg kjøpte canesten i går, og dyttet inn den vaginalepillen og smurte meg godt med kremen, dette har jeg også gjort i dag tidlig.

Problemet er at det svir, klør og gjør generelt vondt. Det har ikke bedret seg siden i går, om ikke verre.. Prøvde å titte i et speil for å se om jeg ser noe uvanlig. Fant ingenting.

Hvor lang tid pleier det å ta med canesten til man merker noe endring egentlig?



Anonymous poster hash: 9e844...412
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Canesten gjør meg bare sår, så den bruker jeg ikke. Jeg bruker tom plastsprøyte, og tar inn yoghurt naturell et par kvelder på rad før jeg legger meg, samt smører rundt, pluss drikker mye biola i noen dager. Da blir det borte uten å måtte bruke canesten som jeg blir helt ødelagt av. Ved ille sopp får jeg piller av legen, feks. ved antibiotika. (Jeg sliter med mye sopp som kommer lett)



Anonymous poster hash: 67c70...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over, ikke bruk Canesten, det tørker ut slimhinnene, yoghurt er det beste. Om du ikke blir bra av det ville jeg gått på GU en tur. Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hun over, ikke bruk Canesten, det tørker ut slimhinnene, yoghurt er det beste. Om du ikke blir bra av det ville jeg gått på GU en tur. Håper det går bra :)

Hva er GU? Ts. :)

Anonymous poster hash: 9e844...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er GU? Ts. :)

Anonymous poster hash: 9e844...412

Gynekologisk undersøkelse :)

Anonymous poster hash: 6a359...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologisk undersøkelse :)

Anonymous poster hash: 6a359...102

Ja, det burde jeg ha forstått egentlig. Hehe tusen takk for tipsene i hvertfall :)

Anonymous poster hash: 9e844...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...