Gå til innhold

lege eller legevakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha ligget på sykehus med kateter, fikk jeg konstatert UVI. I dag er det en uke siden kateteret ble fjernet, og fjerde dag på antibiotika. Jeg blir bare værre og værre. Ingen skole i går og i dag. I natt har jeg sittet på toalettet i over fire timer i strekk, da det dempet smertene å "presse" Når det kommer urin er det grusomt vondt. Nå ligger jeg i senga fordi jeg er så dårlig og rett og slett kvalm av smerte.

Jeg skal ringe helsesekretæren å høre om legen kan forskrive en annen antibiotika, men tenker kansje også på å dra på legevakten i ettermiddag om den ikke gir virkning. Smarteste hadde kansje vært å dra til fastlegen med en gang for undersøkelse, men jeg klarer ikke komme meg dit uten toalettpauser, det er ganske langt unna i forhold til legevakten.

Hva hadde dere gjort?



Anonymous poster hash: 2ae25...59b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring fastlegekontoret og snakk med helsesekretæren der, hør hva hun mener. Alt tyder på at du har antibiotika som ikke fungerer.

I verste fall kan dem vel rekvirere drosje til deg, vil det hjelpe på reisetiden inn til fastlege?

Må ærlig vedgå, at jeg aner ikke hva jeg ville gjort i samme situasjon, men det høres grusomt ut. Så håper du får hjelp fort. Lykke til, og god bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...