Gå til innhold

lege eller legevakt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha ligget på sykehus med kateter, fikk jeg konstatert UVI. I dag er det en uke siden kateteret ble fjernet, og fjerde dag på antibiotika. Jeg blir bare værre og værre. Ingen skole i går og i dag. I natt har jeg sittet på toalettet i over fire timer i strekk, da det dempet smertene å "presse" Når det kommer urin er det grusomt vondt. Nå ligger jeg i senga fordi jeg er så dårlig og rett og slett kvalm av smerte.

Jeg skal ringe helsesekretæren å høre om legen kan forskrive en annen antibiotika, men tenker kansje også på å dra på legevakten i ettermiddag om den ikke gir virkning. Smarteste hadde kansje vært å dra til fastlegen med en gang for undersøkelse, men jeg klarer ikke komme meg dit uten toalettpauser, det er ganske langt unna i forhold til legevakten.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 2ae25...59b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fastlegekontoret og snakk med helsesekretæren der, hør hva hun mener. Alt tyder på at du har antibiotika som ikke fungerer.

I verste fall kan dem vel rekvirere drosje til deg, vil det hjelpe på reisetiden inn til fastlege?

Må ærlig vedgå, at jeg aner ikke hva jeg ville gjort i samme situasjon, men det høres grusomt ut. Så håper du får hjelp fort. Lykke til, og god bedring :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...