Gå til innhold

Stavanger jenter er kjedelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min erfaring med jenter fra Stavanger er at de er veldig flotte og omgjengelige, men er enig i at de nok kan være litt snobbete. Det gjelder selvfølgelig ikke alle, men det er viktig å huske på at det bor maaaaaange pengesterke folk i denne byen noe som jo fører til at noen dessverre tror at de er litt bedre enn andre. Hvis pappa tjener to-tre mill i året i oljebransjen så er det klart at dattera legger seg til litt eksklusive vaner og har nok høye forventninger i forhold til eventuell partner i tillegg. Anonymous poster hash: c704d...c2b

Selv om pappa tjener to-tre mill i året betyr ikke det automatisk at pengene strømmer fritt til avkommet. De fleste som jobber i oljebransjen har jobbet hardt for pengene, ikke arvet dem, og har ingen formue over hodet. De er normale familier med normalt forbruk.

Hilsen kvinnelig oljebarn med pappa som tjener 4 mill i året og som har en butikkansatt til kjæreste.

Anonymous poster hash: ed3c2...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du tar feil der ang bibel-beltet. Det var før i tiden. Hilsen siddis dama :)Anonymous poster hash: 7bd25...b30

Jepp. Bibelbeltet ender et godt stykke sør for Stav.

Anonymous poster hash: ed3c2...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fant du en stavangerjente du likte?

Anonymkode: 87ee1...2c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde der i litt over et år, møtte flere jenter på byen (er jente selv), syns de var veldig omgjengelige og med på det meste. Så oppfatter jeg dem som høylytte og i overkant positive. Syns jenter fra Sandnes er hakket kulere enn de rundt sentrum. Bergensere derimot.. Zzzz😂

Anonymkode: 38995...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du selv at du datet nok antall damer til at de kunne representere alle i Stavanger og eller Rogaland? 

Anonymkode: f194f...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene i Stavanger var greie nok de, men med en gang de åpnet kjeften fikk jeg nok. For en fæl dialekt altså, det gjorde at jeg ikke orket mere og flyttet fra byen. Kjenner at jeg får gåsehud bare ved tanken:kvalm:

Anonymkode: 4d361...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man ikke finner noen kule jenter i Stavanger så bør man gå i seg selv. :)

Anonymkode: 5d4c0...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge meg så er alle norske kvinner gørr kjedelige.

Anonymkode: d0276...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎01‎.‎2015 den 7.25, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg (27 år) bodd og jobbet i Stavanger i 1 år. Vært på date med en del lokale Stavanger jenter og dere virker veldig kjedelige, holder dere til dere selv, litt snobbete og er lite interesserte i å oppleve nye ting. Trodde Stavanger folk ville være anderledes med mye rikdom og masse arbeidsinnvandring. De jentene som har vært interessante har kommet utenbys fra og er innflyttere.

 

Har jeg helt feil inntrykk av dere? Er det olja som har gjort dere slik? Er det litt bygd og ikke by i genene deres ennå?

 

 

 


Anonymous poster hash: 889e4...857

 

Jeg forstår at det er vanskelig å komme fra et krigsherjet land, men jeg synes likevel det er viktig å lære korrekt norsk før man skriver på et norsk forum.

Anonymkode: bd7b7...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2015 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Stavanger er jo en del av Bibel-beltet da,og blant kristenfanatikere er jo alt som er moro forbudt. Så ja, om det er den typen damer du treffer så forstår jeg at du er blitt skuffet.

 


Anonymous poster hash: 5911b...88b

 

:icon_lol:

Anonymkode: c088c...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...