AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Jeg opplevde noe veldig ekkelt. Satt i sofaen, hadde kanskje gått litt for lang tid siden jeg spiste sist - og hadde sikkert derfor litt lavt blodsukker. Jeg rettet meg opp i sofaen, tok en snus og strakk meg veeeeldig godt. Og dere vet hvordan en kan bli små light-headed av å strekke seg voldsomt, på samme måte som når man reiser seg for kjapt? Det føltes først ut som det, men så forsvant det ikke. Så er alt bare tankekaos fra underbevisstheten etter det, men jeg våkner til slutt til meg selv. Jeg sitter i sofaen med hodet mot sofaryggen og har kramper. Tror bare dette varer i et par sekunder, men føltes veeeeldig lenge når jeg var midt i det. Var veldig forvirret, omtåket, skjønte ikke hvor eller hvorfor jeg var der. Når bevisstheten kom mer og mer tilbake, forsvant krampene også. Men igjen, tror dette var over på noen sekunder, men har heeelt vridd minne av tiden. Det opplevdes både som å sovne og våkne - et knip -, men også som en evighet i underbevisstheten når jeg var halvveis våken i kramper. Vet jeg bør ringe legen, men de åpner ikke før om to timer, så de kan jeg ikke ringe enda uansett. Jeg bare lurer på hva dette kan ha vært? Jeg føler meg HELT fint nå. Trøtt selvsagt, og bekymret, men ellers fin. Er jente 23 år. Veier 47-51 om det har noe å si 170 høy Jeg er bekymra Anonymous poster hash: 7dbe6...fd7
Normandie Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Bekymret, ja. Det bør du være. Å begynne å spise er nok lurt. 5
Christiania_Oslo Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Det er joikke rart når du er undervektig. Fortsetter det sånn så kan du snart dø. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Jeg vet det.. Da er det lavt blodsukker som har utløst det? TsAnonymous poster hash: 7dbe6...fd7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Men... Kramper? Anonymous poster hash: 7dbe6...fd7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Tenker liksom... slag, eller noe i den dystre retningen. /;Anonymous poster hash: 7dbe6...fd7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Kronisk underernæring kan føre til svekket hjertemuskulatur, som igjen fører til hjertesvikt. Hjertesvikt før til redusert O2- tilførsel og lavere krampeterskel. I tillegg disponerer det for hjerterytmeforstyrrelser, som også kan gi krampelignende anfall. Ring legen, du. Du trenger hjelp!Anonymous poster hash: 30095...711 1
Gjest Godjente Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Kramper hos voksne er jo tegn på sykdom i hjernen. Har hørt at kalsiummangler og lavt blodsukker kan forårsake kramper , men da hos epileptikere. Milde former for anfall kan beskriver som du sovner av og får kramper. Kanskje du har mangelsykdommer som følge av forstyrrelser i forbrenningen din, du er undervektig. Kontakt lege
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Kramper kan også komme av elektrolyttmangel, som kalium, kalsium, magnesium, nateium o.l. Det er vanlig om man er undervektig. Om du ikke vil dø, så får du søke hjelp.Anonymous poster hash: d10af...0ea
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Takk for svar. Jeg forstår. Legen kan vel teste om jeg mangler noe på legekontoret? TS Anonymous poster hash: 7dbe6...fd7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Kramper hos voksne er jo tegn på sykdom i hjernen. Har hørt at kalsiummangler og lavt blodsukker kan forårsake kramper , men da hos epileptikere. Milde former for anfall kan beskriver som du sovner av og får kramper. Kanskje du har mangelsykdommer som følge av forstyrrelser i forbrenningen din, du er undervektig. Kontakt lege Diabetikere får kramper når blodsukkeret er ekstremt lavt. Anonymous poster hash: f97b6...b4f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 Dra til legen! Besvimelse og kramper kan skyldes veldig alvorlige ting. Anonymous poster hash: 11e9c...51f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #13 Skrevet 29. januar 2015 Men... Kramper?Anonymous poster hash: 7dbe6...fd7 Det kommer mest sannsynlig av at du er underernert. Det er en grunn til at folk dør av anoreksia. Anonymous poster hash: d73bd...f64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå