Gå til innhold

Eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 som er tent på en gutt/mann som er 33 år. Er dette ekkelt/galt? Han ser virkelig bra ut, ser ikke ut som om han er mer enn 25. Jeg kunne ligget med han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott.

Anonymous poster hash: 47711...5d8
Skrevet

Det er ikke ekkelt eller galt, bare pass på at han ikke er gift eller noe!

Skrevet

Jeg er en jente på 18 som er tent på en gutt/mann som er 33 år. Er dette ekkelt/galt? Han ser virkelig bra ut, ser ikke ut som om han er mer enn 25. Jeg kunne ligget med han!

Er da ikke noe galt i det :)

Skrevet

Ingenting galt med det.

Anonymous poster hash: 442a4...8a5

Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt. Eldre gutter er mye mer modne og mer erfarne i senga. Jeg kunne godt knulla en eldre fyr

Anonymous poster hash: 9f443...576

• Liker 1
Skrevet

Ja, men du er homse, det blir noe annet...

Er jeg homse? Jeg er jente!

• Liker 1
Skrevet

Er jeg homse? Jeg er jente!

Hehe om forladelse, synes bare du snakket litt som en mann... hihi :fnise:

Skrevet

Menn over 30 er jo flottest. :wow: Kjør på så lenge han er singel og snill!

Anonymous poster hash: d7117...aed
  • Liker 1
Skrevet

Eldre damer - yngre menn. Yngre kvinner - eldre menn. Whatever. Peis på, om dere begge vil.

Anonymous poster hash: e01ce...6d4
Skrevet

Vil si det er helt normalt i den alderen. Jeg fantaserte om en som var 12 år eldre da jeg var 15 år. Da jeg var 18 fantaserte jeg om en som var over 30 år. Dette med erfaring og modenhet var noe som tiltrekte meg.

Nå derimot er jeg snart et kvart århundre og preferansene endrer seg litt. Jeg liker fremdeles eldre menn, men har den siste tiden fått en fascinasjon for yngre gutter enn meg. Høres ut som den cougaren. Men det er liksom noe med at når jeg har fått meg litt erfaring, så blir er det veldig spennende å ha sex med yngre og litt uerfarne gutter. Nå mener jeg ikke sykt unge altså, men som er rundt 20 år. De er spinnville, kåte og sparer ikke på flotte adjektive om det ene og det andre. Føler meg nesten litt forgudet og sett opp til. Fint å kunne lære de litt og gi de en god opplevelse. Føler litt mindre på det med å prestere.

Skrevet

-Tråden er ryddet for hets og avsporing, samt svar-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Rart det der.

Damer som er ekstremt løse og seksuelt utagerende har først sex med menn som er mye eldre enn seg, og så når de blir eldre så har de sex med menn som er mye yngre enn seg.

Anonymous poster hash: b41dc...afc
  • Liker 1
Skrevet

Nei ikke ekkelt eller galt.

Jeg er selv 18 og har kjæreste på 29.

Anonymous poster hash: 57651...015

• Liker 1
Skrevet

elsker disse trådene.

Er så lei disse trådene...

Skrevet

Tar gjerne en 18 år gammel jente jeg :fnise:

Gjest Sitrondrops
Skrevet

elsker disse trådene.

er vel du som starter dem :ler: er ikke provosert, bare lei av samme tråder om og om igjen. Men ja kanskje på tide å skifte beite.
Skrevet

Er 18 selv og er pk med en i 30 årene, er bare digg det. Hvis han er snill og ikke opptatt er det bare å kjøre på

Anonymous poster hash: 7e01a...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...