Gå til innhold

Hva synes mannfolka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes mannfolka om litt lange, indre kjønnslepper? Ekkelt eller ikke?

Anonymous poster hash: b2b07...317
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb med selvbildet ditt istedenfor du.

Anonymous poster hash: bbe81...8f3
  • Liker 3
Skrevet

Jobb med selvbildet ditt istedenfor du.

Når ble dette et tema om selvbildet mitt eller ikke? :vetikke:

Skrevet

Ikke ekkelt. Tror heller ikke det er noe de fleste vil tenke over hvis man har kommet så langt at kjønnsleppene vises ;)

Skrevet

Ikke ekkelt. Tror heller ikke det er noe de fleste vil tenke over hvis man har kommet så langt at kjønnsleppene vises ;)

hm, okei!

Skrevet

Når ble dette et tema om selvbildet mitt eller ikke? :vetikke:

Synes det er trist at ei jente/dame må spørre om dette. Hvis dette har blitt vanlig , har samfunnet blitt sykt.

Er selv dame, men har aldri tenkt på hvordan underlivet mitt er. Jeg er glad i meg selv sånn som jeg er. Det bør du også være.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er trist at ei jente/dame må spørre om dette. Hvis dette har blitt vanlig , har samfunnet blitt sykt.

Er selv dame, men har aldri tenkt på hvordan underlivet mitt er. Jeg er glad i meg selv sånn som jeg er. Det bør du også være.

Fantastisk at du er det, men er dessverre ikke alle som er sånn. :(

Skrevet

:rodme: siterer meg selv for å holde emnet oppe

Skrevet

Har én lang og én kort indre kjønnsleppe. Sånn er jeg laget, ferdig med det. Har aldri brydd meg om det, og det har ingen jeg har vært sammen med heller. Føler meg heeelt normal :)

Anonymous poster hash: 9e9c2...7b5
Skrevet

Har én lang og én kort indre kjønnsleppe. Sånn er jeg laget, ferdig med det. Har aldri brydd meg om det, og det har ingen jeg har vært sammen med heller. Føler meg heeelt normal :)

Anonymous poster hash: 9e9c2...7b5

Flott å høre!!

Skrevet

Jeg har en som er litt lengre enn den andre, og syntes det var kjempepinlig med min første seriøse kjæreste. Nå har jeg fått meg ny type og kunne virkelig ikke gitt mer faen. Møter du noen du føler deg 100% trygg på, så glemmer du den slags veldig fort :) dessuten er det helt normalt!

Skrevet (endret)

Har hatt sex med små, lange, korte, skjulte osv indre kjønnslepper og det er egentlig ikke noe jeg legger så mye merke til akkurat der og da. Jeg er mer opptatt av andre ting en utseende på fitteleppene for å si det slik.

Endret av Timza
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg skjønner godt at mange er litt engstlige for utseende på fitta si....ettersom mange menn er visuelle av seg og man kan få inntrykk av at mange er opptatt av det. Men jeg tror sannheten er at de fleste ikke bryr seg nevneverdig for å være ærlig. Det er vel andre grunner til at de vil være rundt deg og ha sex med deg.

Det finnes alltid noen da, som er så opptatt av sånt at det blir en dealbreaker for dem, men det kan man ikke unngå.

Personlig syntes jeg litt størrelse på fitteleppene er en enorm bonus :rodme::bolledeig: ....noe ekstra godt å sutte på.

Skrevet

at det er ekkelt er vell å trekke det litt langt, men jeg synes det ikke er det peneste kjønnet det som beskrives her. Jeg er kanskje merkelig men for min del så får jeg en liten turn off av det.

Skrevet

Bare umodne tilbakestående mannfolk som synes noe sånt er ekkelt. For 100 år siden hadde sånne som dem vært sperret inne på et asyl.

Anonymous poster hash: a2d43...38d

• Liker 2
Skrevet

Hvis noen ombestemmer seg og går fordi de opplever lange indre kjønnslepper, er det de som har et problem og ikke du.

Nei det er ikke turn off. Menn liker fitter i alle variasjoner, så lenge de er godt tatt vare på . (Her betegner fitte kjønnsorgan, ikke som betegnelse på person med et bestemt oppførselsmønster)

Skrevet

:veslejenta:

Skrevet

Synes det er sexy jeg ! :)

Skrevet

at det er ekkelt er vell å trekke det litt langt, men jeg synes det ikke er det peneste kjønnet det som beskrives her. Jeg er kanskje merkelig men for min del så får jeg en liten turn off av det.

Så du hadde stukket fra dama om ho hadde det?

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg syns det er tiltrekkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...