Dnalop Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 3 uker etter jeg opererte korsbåndet, hovnet kneet mitt plutselig opp, det ble varmt og jeg fikk over 40 i feber. Vi dro til legen, og 5 timer senere lå jeg igjen på operasjonsbordet. De fant ut av at jeg hadde en infeksjon i kneet etter operasjonen, men visste ikke hva slags bakterie det var. Legen skylte kneet mitt, og satte meg på en hestekur med antibiotika. En uke senere ble det påvist hvite stafylokokker. Noen som har vært borti lignende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå