Dnalop Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Februar 2014 røk jeg mitt fremre korsbånd. I Desember opererte jeg det. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Hvordan er kneet nå? Har dere returnert til vanlig aktivitetsnivå? Angrer dere eller er dere fornøyde?
Cammomille Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Veldig fornøyd. Jeg kunne ikke fortsatt med idrett hvis jeg ikke opererte. Merker ingenting til det nå utover at jeg har en litt merkelig klikkelyd når jeg går opp trapper og gjør knebøy.
Dnalop Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2015 Veldig fornøyd. Jeg kunne ikke fortsatt med idrett hvis jeg ikke opererte. Merker ingenting til det nå utover at jeg har en litt merkelig klikkelyd når jeg går opp trapper og gjør knebøy. Hva slags idrett driver du med? Var det bare fremre korsbånd det var noe "feil" med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå