Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Februar 2014 røk jeg mitt fremre korsbånd. I Desember opererte jeg det. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Hvordan er kneet nå? Har dere returnert til vanlig aktivitetsnivå? Angrer dere eller er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd. Jeg kunne ikke fortsatt med idrett hvis jeg ikke opererte. Merker ingenting til det nå utover at jeg har en litt merkelig klikkelyd når jeg går opp trapper og gjør knebøy.

Skrevet

Veldig fornøyd. Jeg kunne ikke fortsatt med idrett hvis jeg ikke opererte. Merker ingenting til det nå utover at jeg har en litt merkelig klikkelyd når jeg går opp trapper og gjør knebøy.

Hva slags idrett driver du med? Var det bare fremre korsbånd det var noe "feil" med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...