AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan var dere første kjøretime? Skal ha kjøretime i morgen men jeg gruer meg så... har øvelseskjørt en del de 2 siste mnd.. men enda sitter jeg allerede med sommerfuggler (evt monster) i magen!... trodde man var ferdig men å grue seg slik når man nærmer seg 25.. Anonymous poster hash: fdf65...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulfina Skrevet 28. januar 2015 #2 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg var skikkelig nervøs, og hadde aller mest lyst til å bare avbestille alt sammen. Som deg var jeg i midten av 20-årene da jeg tok førerkortet. Klarte alt på ca 3 mnd, mye på grunn av verdens flinkeste, roligste og humoristiske kjørelærer. Nå har jeg kjørt i et par år, uten uhell. Liker godt å kjøre, men storbyer og lange strekk på 100km/t-vei er fortsatt ingen favoritt, men det går dét også. Lykke til, tenk på den dagen du kan kjøre uten andre i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg var skikkelig nervøs, og hadde aller mest lyst til å bare avbestille alt sammen. Som deg var jeg i midten av 20-årene da jeg tok førerkortet. Klarte alt på ca 3 mnd, mye på grunn av verdens flinkeste, roligste og humoristiske kjørelærer. Nå har jeg kjørt i et par år, uten uhell. Liker godt å kjøre, men storbyer og lange strekk på 100km/t-vei er fortsatt ingen favoritt, men det går dét også. Lykke til, tenk på den dagen du kan kjøre uten andre i bilen! Takk! Ja tanken på å kan kjøre alene når og hvor jeg enn vil er det som gjør at jeg "gidder" å fullføre dette... håoer jeg også får en slik kjørelærer! *kryssefingrene* Anonymous poster hash: fdf65...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg holdt på å dø på meg før første kjøretime, men det tok cirka 2 minutter før det bare var gøy! Kjørelæreren vet hva han/hun gjør, så de legger opp et løp som får deg til å føle deg trygg. Lykke til! Anonymous poster hash: 167fe...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Del Skrevet 2. februar 2015 Ååååh, føler med deg! Fyller 25 i år og skal ta førerkort nå. Ikke nok med det, det er ikke i Norge heller, men et av våre kjære naboland! Gruer seg LITT!? Anonymous poster hash: 96d37...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 2. februar 2015 #6 Del Skrevet 2. februar 2015 Føler med deg! Er selv nesten 25 og skal ha første kjøretime iløpet av denne yka og begynner med bykjøring siden jeg har kjørt litt med foreldrene mine før. Er veldig nervøs! Hvordan gikk kjøretimen?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Del Skrevet 4. februar 2015 Føler med deg! Er selv nesten 25 og skal ha første kjøretime iløpet av denne yka og begynner med bykjøring siden jeg har kjørt litt med foreldrene mine før. Er veldig nervøs! Hvordan gikk kjøretimen?=) Åh det gikk over all forventning! Læreren var hyggelig og rett frem skjønner så absolutt ikke hvorfor jeg grudde meg så mye.. 2 dobbeltimer så var jeg klar for det obligatoriske masse lykketil tiø deg også! Kanskje har vi lappen før sommeren! :D -TS Anonymous poster hash: fdf65...638 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå