AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 hei jeg lurer på når ritalin tabletter går ut av kroppen. Jeg skjønner ikke det dærre med halveringstid osv... er det sånn at om jeg tar en tablett nå (ikke depot, men tablet på 10 mg) så er det ute av kroppen til kl 01 i natt? Er det farlig å ta med benzodiasepiner?? sånn om jeg skulle ta nå og ikke få sove mener jeg.... men ritalib gjør en jo kvikkere, og benzidiasepiner sløver... er det en farlig kombinasjon? Anonymous poster hash: 1193c...e29
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 ingen? Anonymous poster hash: 1193c...e29
Gjest Daenerys Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Kjære ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Daenerys, mod
Fremhevede innlegg