Gå til innhold

Bør jeg dra på sykehuset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fjernet mandlene mine på mandag, og denne dagen er overhodet ikke bra. Jeg har ikke fått i meg noe mat (spist 50g karamellpudding, thats it) og ikke noe annet drikke enn 10 isbiter. Jeg har fått feber og hoster grønne slimklumper, blandet med litt blod.

Er dette normalt?



Anonymous poster hash: c1079...d3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke peiling, men er du usikker så ringer du.

Høres ut som en infeksjon, så ville ringt asap.

Endret av FruRaeder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke peiling, men er du usikker så ringer du.

Kan høre ut som en infeksjon, så ville ringt asap.

Hmm, ser om noen her inne vet det.

Takk for svar!

Anonymous poster hash: c1079...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, da!

Har du fått noe telefonnummer du kan ringe om du får problemer?

Da ringer du det nummeret, eller drar på legevakten.

Oppdatering ønskes.

Anonymous poster hash: 16987...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feber og misfarget slim kan tyde på infeksjon.. Det skader iallefall ikke å ringe lege siden du er nyoperert.

Har du høy feber da?

(det at du ikke får i deg mat er ikke så farlig de første dagene. Det viktigste er at du får i deg væske. Når du begynner å føle deg litt bedre så bør du få i deg mest flytende mat, sånn som supper, yoghurt, drikkeyoghurt, smoothies. Etterhvert myk mat).

Edit:

Du bør ikke vente på svar her inne for å se om noen vet det som du skriver. Ingen her vet om du har en infeksjon, om feberen din stammer fra halsen eller om det kan være en annen årsak til feberen. Er du i tvil: ring lege :)

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne slimklumper høres ikke bra ut, kanskje det er en infeksjon, som FruRaeder skriver.

Det tryggeste er nok å ta en telefon til legevakten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, da!

Har du fått noe telefonnummer du kan ringe om du får problemer?

Da ringer du det nummeret, eller drar på legevakten.

Oppdatering ønskes.

Anonymous poster hash: 16987...bda

Ja, men tenkte å høre med dere først! Alltid noen smarte folk her inne som kan svaret på det meste! Oppdatering følger :)

Anonymous poster hash: c1079...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har feber så venter du ikke på kg svar, da trenger du legehjelp.

Anonymous poster hash: 16987...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Hvis du blør skal du kontakte sykehuset umiddelbart! Det fikk hvertfall vi beskjed om da minsten ble operert for mandlene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har feber så venter du ikke på kg svar, da trenger du legehjelp.

Anonymous poster hash: 16987...bda

Det er ikke alltid man trenger legehjelp? Det er vanlig å få feber etter en operasjon.

Anonymous poster hash: c1079...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blør skal du kontakte sykehuset umiddelbart! Det fikk hvertfall vi beskjed om da minsten ble operert for mandlene!

Jeg blør ikke, er bare litt blod i spyttet! Legen sa det er normalt, og at man bare skal suge på en isbit! Lurer mer på om det er farlig med grønne slimklumper :/

Anonymous poster hash: c1079...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feber og misfarget slim kan tyde på infeksjon.. Det skader iallefall ikke å ringe lege siden du er nyoperert.

Har du høy feber da?

(det at du ikke får i deg mat er ikke så farlig de første dagene. Det viktigste er at du får i deg væske. Når du begynner å føle deg litt bedre så bør du få i deg mest flytende mat, sånn som supper, yoghurt, drikkeyoghurt, smoothies. Etterhvert myk mat).

Edit:

Du bør ikke vente på svar her inne for å se om noen vet det som du skriver. Ingen her vet om du har en infeksjon, om feberen din stammer fra halsen eller om det kan være en annen årsak til feberen. Er du i tvil: ring lege :)

Hmm, får vel kanskje ringe da..

Anonymous poster hash: c1079...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Du skal uansett ikke stole 100% på svarene du får på et nettforum, du vet ikke hva slags kompetanse som svarer deg. Ved slike spørsmål tar man alltid kontakt med lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal uansett ikke stole 100% på svarene du får på et nettforum, du vet ikke hva slags kompetanse som svarer deg. Ved slike spørsmål tar man alltid kontakt med lege

Sant det..

Anonymous poster hash: c1079...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til Øre-nese-hals på rikshospitalet og snakk med de, tlf 22070580

Anonymous poster hash: b804a...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør ikke, er bare litt blod i spyttet! Legen sa det er normalt, og at man bare skal suge på en isbit! Lurer mer på om det er farlig med grønne slimklumper :/ Anonymous poster hash: c1079...d3a

Grønne slimklumper er ikke bra!

Anonymous poster hash: b804a...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Kjære ts,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Daenerys, mod
.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...