Gå til innhold

HJELP - hvor har dere bestilt bryllupskake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjedd en krise - hun som skulle lage kaken har blitt syk og kan derfor ikke lage bryllupskaken vår, så i morgen skal vi rundt hos diverse konditorier, men hvor bør vi dra? Hva slags og hvor stor kake har dere bestilt? Og hvor mye kostet den?

Vi er åpne for alle slags kaker, men konditoriene må befinne seg i Oslo og Follo-området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baker Brun kjøpte vi hos. Utrolig god og billig. Faktisk bare 900 kr for 2 etg. + stativ. Altså bare 350 kr per kake!!!

Anbefales på det sterkeste altså... Damen på Ila Nærsenter er utrolig hyggelig.

Lykke til...

Skrevet

Bestilt hos Baker Hansen, tre-etasjer med marsipan koster 1750 (samme pris for sjokolademousse-kake i samme størrelse).

Skrevet

Vi vurderer å bestille vår fra matspecialen.no ( catering) med eget konditori, tror det er 45 per kakestykke..... (Ligger i Oslo)

Skal dit neste uke å snakke med de.....

Lykke til uansett!

Skrevet

www.nobelconditori.no

Helt fantastisk, holder til på Østerås. Ca 1000,-kr billigere enn Pascal, men like bra. Har alle mulige typer kaker, og veldig hyggelige folk.

Gjest Poirot
Skrevet
www.nobelconditori.no

Helt fantastisk, holder til på Østerås. Ca 1000,-kr billigere enn Pascal, men like bra. Har alle mulige typer kaker, og veldig hyggelige folk.

De tok 2500 for en kake til 50/60 personer, Pascal tar 3000. Mao 500 kr i forskjell.

Skrevet

HER har vi bestilt kaken vår.

Betaler 2 100,- for 3 etg. moussekake. De har mange gode kaker å velge mellom, og de er flotte og moderne.

Vår består av:

1 etg. sjokolade + amaretto

2. etg. sjokolade + cappucino

3. etg. sjokolade + vanilje

Lykke til!

Skrevet
Jeg laget kake selv :)

skulle ønske jeg var flink nok til det, det må være utolig stas å servere selv laget bryllupskake.

Skrevet
HER har vi bestilt kaken vår.

Betaler 2 100,- for 3 etg. moussekake. De har mange gode kaker å velge mellom, og de er flotte og moderne.

Vår består av:

1 etg. sjokolade + amaretto

2. etg. sjokolade + cappucino

3. etg. sjokolade + vanilje

Lykke til!

tror vi blir nødt til å bestille katen vår der i fra også, virkelig flotte kaker

Skrevet

Poirot, Pascal tar 3000,- for en kake til 50 mennesker, men 3600,- for en kake til 60 mennesker. Så dermed blir det rundt 1000,- kr i forskjell.

Skrevet

Da ble det til at vi bestilte kake hos Samsons, "barndomskonditoriet mitt". Vi ville ha en tradisjonell bryllupskake med marsipan og marsipanroser, derfor valgte vi valnøttmarsipankake som min familie er veldig glad. Koster oss ca 2000 for 60 biter.

Er bare glad det ordnet seg :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...