Gå til innhold

Betente hårsekker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har fått betente hårsekker innenfor låret. Og det er så mange, og når jeg klemmer på dem, så kommer det ut sånne harde hvit-greie. Og etterpå blir disse mørke, ser ut som små blåmerker. Og disse kan innimellom gjøre så vondt når jeg er nær dem.

Hva kan jeg gjøre for at de skal forsvinne? Eller er det noe man må leve med?



Anonymous poster hash: 63141...f6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg pleier å gjøre når det skjer, er å la håret få gro ut og rett og slett gi det en pause i noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg pleier å gjøre når det skjer, er å la håret få gro ut og rett og slett gi det en pause i noen uker.

Hvordan skal jeg det? Det er på innsiden av låret, og låra mine gnisser mye, så samboer trodde det var det som var problemet.

Anonymous poster hash: 63141...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg det? Det er på innsiden av låret, og låra mine gnisser mye, så samboer trodde det var det som var problemet.

Anonymous poster hash: 63141...f6b

Barberer du deg der?

Hvis det skjer fordi du gnisser med lårene så vet jeg ikke hva du kan gjøre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer du deg der?

Hvis det skjer fordi du gnisser med lårene så vet jeg ikke hva du kan gjøre :/

Nei. ikke låret.

det er det jeg ikke vet. :( Men samboer er jo ikke utdannet innen det. Men låret mitt gnisser jo ikke hele tiden. Men når jeg klemmer på disse kulene, så er det enkelte som ikke kommer ut fordi det er for hard hud over og ikke et eneste merke, det er små kuler overalt. Men noen av dem kan du se et lite hull på og de kommer lett ut. Og det er sånne harde kuler.

Skal til legen den 11, så kanskje kan høre med han da, selvom legetimen er til noe annet..

Anonymous poster hash: 63141...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. ikke låret.

det er det jeg ikke vet. :( Men samboer er jo ikke utdannet innen det. Men låret mitt gnisser jo ikke hele tiden. Men når jeg klemmer på disse kulene, så er det enkelte som ikke kommer ut fordi det er for hard hud over og ikke et eneste merke, det er små kuler overalt. Men noen av dem kan du se et lite hull på og de kommer lett ut. Og det er sånne harde kuler.

Skal til legen den 11, så kanskje kan høre med han da, selvom legetimen er til noe annet..

Anonymous poster hash: 63141...f6b

Ja, det kan du gjøre. Hørtes ut som et slags utslett også, så kan være lurt å få det sjekket. Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. ikke låret.det er det jeg ikke vet. :( Men samboer er jo ikke utdannet innen det. Men låret mitt gnisser jo ikke hele tiden. Men når jeg klemmer på disse kulene, så er det enkelte som ikke kommer ut fordi det er for hard hud over og ikke et eneste merke, det er små kuler overalt. Men noen av dem kan du se et lite hull på og de kommer lett ut. Og det er sånne harde kuler. Skal til legen

den 11, så kanskje kan høre med han da, selvom legetimen er til

noe annet.. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

631412c84421f814cadcece99b269f6b"] 63141...f6b

Er dette vondt og betent nå, så får du deg en hastetime hos legen.

Du kan prøve antiseptisk krem fra apoteket, om det ikke er veldig ille, f.eks. Brulledine.

Anonymous poster hash: c6046...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...