Gå til innhold

Gave til tre år gammel jente..


galmamma

Anbefalte innlegg

Datteren min er snart tre år! Hva kjøper jeg/ønsker vi oss? :)

Det er hennes første bursdag som hun forstår og som hun gleder seg til, så heg har lyst at hun skal få ALT hun ønsker seg, om dere skjønner hva jeg mener.. Men HVA ER DET? :):)

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da niesen min var 3 ble hun fullstendig overlykkelig over å få en ordentlig rosa prinsessekjole. Hun fikk lov til å gå i den hele dagen.. og en del dager etterpå også :fnise:



Anonymous poster hash: 0492b...e1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da niesen min var 3 ble hun fullstendig overlykkelig over å få en ordentlig rosa prinsessekjole. Hun fikk lov til å gå i den hele dagen.. og en del dager etterpå også :fnise:

Anonymous poster hash: 0492b...e1c

Takk :):) det skal jeg skrive opp!

Anonymous poster hash: 93a08...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :):) det skal jeg skrive opp!

Anonymous poster hash: 93a08...2ab

Prinsessekjole er alltid slager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-hjuls sykkel? Dukkevogn, togbane, sparkesykkel (sånn med 3 hjul), lekekjøkken, Duplo....



Anonymous poster hash: d5112...2b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-hjuls sykkel? Dukkevogn, togbane, sparkesykkel (sånn med 3 hjul), lekekjøkken, Duplo....

Anonymous poster hash: d5112...2b8

Når hørest hun kanskje veldig bortskjemt ut, men hun har alt dette.. Har arvet en del fra ett søskenbarn som flyttet til australi og ikke kunne ta med seg alt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker hun seg ingenting selv?

Jeg har sansen for å gi sportsutstyr, og her fikk min på 3 år skøyter til bursdagen. Ski fikk han til jul. Ellers fikk han bl.a. flere deler til togbanen. Sengetøy fikk han av oss, og det ble han overraskende glad for (selv om det ikke hadde kjente figurer på). Noe jeg vurderte, men ikke kjøpte, var kassa-apparat. Det tror jeg hadde blitt veldig populært her. Ellers er jo puslespill og bøker alltid bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På H&M har de mange fine og billige prinsessekjoler til små jenter. De har også tilbehør som kroner, ballettsko..... Jeg har planer om å kjøpe noe slikt til mine treåringer. Hobbysaker er også populært, som malerskrin, plasterlin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...