AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg kuttet ut sukkeret 1.november ifjor og har ikke hatt mensen siden. Har heller ikke blitt syk eller forkjølet etter dette. Jeg har gått ned i vekt, men ikke mye. Jeg er verken tykk eller tynn og spiser mye. Jeg har også blitt mindre fysen på karbohydrater. Jeg sover bedre og fått mer energi. Alle testene jeg har tatt var negative. Har noen opplevd noe lignende?Anonymous poster hash: 05782...643
Gjest Tamsi Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Har opplevd å miste mensen, men da pga undervekt kombinert med overtrening over lang tid, og den kom kjapt tilbake. Kan det være stress eller noe?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Har opplevd å miste mensen, men da pga undervekt kombinert med overtrening over lang tid, og den kom kjapt tilbake. Kan det være stress eller noe? Nei, har ikke stresset. Men stresset veldig mye før jeg endret kostholdet.Anonymous poster hash: 05782...643
Gjest Tamsi Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Nei, har ikke stresset. Men stresset veldig mye før jeg endret kostholdet.Anonymous poster hash: 05782...643 Kan være det henger noe igjen der da. Men om den ikke kommer tilbake ville jeg gått til lege, det er absolutt gyldig grunn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå