Gå til innhold

tannregulering!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, var hos tannlegen i dag og da sa de at de anbefalte meg kanskje å få regulering. Spørsmålet mitt er:

1. Kan man velge om man vil ha reguleringen foran eller bak tennene.

2. Hva er normalpris?

3. Hva er normal varighetstid?

4. Når man er 16 år vil man få noe dekket, jeg har trangt kjeveparti både oppe og nede.

Håper på svar, på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt dette kommer jo helt an på. vent til du er hos regulerings tannlegen så får du svar på alt dette :)

  • Liker 1
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

1. Ofte kan man velge, det kommer an på tannlegen.

2. Dersom du er over 20, må du betale selv. ( Det måtte iallefall jeg i 2007, jeg var 21), og det kostet 28 000 omtrent. Det var "gjennomsiktig" streng på fremsiden.

3. Normal tid er vel mellom 18 mnd og 2 år.

4. Snakk med tannlegen om hva de mener er den beste behandlingen for deg, og hvordan du skal gå frem for å få det dekket. Dersom du er 16,får du nok en god del dekket. Dette kan nok dine foresatte hjelpe deg med.

Det er vondt å stramme, men den følelsen man får når strengen er av etter en stund? Har aldri følt meg penere, iallefall;)

Lykke til!

  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :) Da skal jeg spørre regulerings-tannlegen om dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...