Gå til innhold

Martin Ødegaard-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tro meg, jeg er veldig glad for at jeg ikke får den type oppmerksomhet. Og tror Ødegaard selv synes det blir for mye, det er jo litt av poenget her.

Anonymous poster hash: e8876...68d

Da kan du kanskje unngå å bidra til oppmerksomheten ved å la være å lage en tråd om det offentlig på nett?

Anonymous poster hash: c0a73...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan du kanskje unngå å bidra til oppmerksomheten ved å la være å lage en tråd om det offentlig på nett?

Anonymous poster hash: c0a73...de0

Nei, det er klart man må kunne diskutere hysteriet, og kanskje journalister plukker det opp og skjønner hva slags vås de holder på med.

Anonymous poster hash: e8876...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronaldo ønsker å utvikle Ødegaard til en superstjerne, skriver Dagbladet. Leser man artikkelen finner man ut at det bare er svada og en liksom-kjenner av klubben som hevder dette:

http://m.db.no/2015/01/31/sport/fotball/real_madrid/martin_odegaard/cristiano_ronaldo/37456761/

Dagbladet driver også og skryter av at de plager Real Madrid-manageren med tåpelige spørsmål om Ødegaard.

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig flaut av VG dette nå. Siste er vel at Casillas ble spurt om Ødegaard ved promotering av en shampoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig flaut av VG dette nå. Siste er vel at Casillas ble spurt om Ødegaard ved promotering av en shampoo.

Ja, det er pinlig. Kan faktisk være ødeleggende for Ødegaard, blir nok en snakkis i garderoben at Real Madrid-stjernene blir bombardert med idiotiske spørsmål om Ødegaard av norske journalister.

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke lei av Martin Ødegaard. Men blitt ganske oppgitt over alt media-hysteriet rundt ham.



Anonymous poster hash: 99061...551
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødegaard så på da Real Madrid vant! Hver gang de spiller kamp kommer det til å bli slått stort opp om Ødegaard bare er der og ser på, er jo en kjempenyhet!!

http://www.vg.no/sport/martin-oedegaard/verdens-beste-lekekamerater-herjet-foran-oedegaard/a/23386262/

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet har også det samme fokuset. De skriver 'Benzema med superscoring foran øynene til Ødegaard'. Det viktige er altså at Ødegaard så på.

http://m.db.no/2015/01/31/sport/fotball/real_madrid/martin_odegaard/sergio_ramos/37470267/

Helt latterlig, det som virkelig hadde vært noe å skrive om er om han IKKE hadde vært der.

Anonymous poster hash: e8876...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødegaard er den første spilleren på årevis som har fått meg til å få et ørlite håp om å få se Norge i et mesterskap igjen. Bare han ikke sløser bort karrieren som så mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødegaard er den første spilleren på årevis som har fått meg til å få et ørlite håp om å få se Norge i et mesterskap igjen. Bare han ikke sløser bort karrieren som så mange andre.

Men hvem er disse andre som har sløst bort karrierene sine?

Anonymous poster hash: e8876...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og bilder med copyright.

Forøvrig er det tillatt å diskutere en offentlig person, selv når personen er mindreårig, dette ser vi blant annet i blogger-diskusjoner. Det er ikke lov til å hetse personene, men å si man er lei mediedekningen (og herunder føler at man blir lei personen) anses som innenfor regelverket.

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zidane ville ikke snakke med pressen etter b-lagskampen. VG slår dette opp som 'Zidane taus om Ødegaard'. VG sine journalister ropte sikkert plagsomme spørsmål om Ødegaard til Zidane, ikke rart han ikke gadd å svare. Tipper de sa følgende:

'Zidane, tell øss iff ju tinnk yår tiim vill be better vitt Ødegaard!'

http://www.vg.no/sport/spansk-fotball/selfie-kongen-zidane-taus-om-oedegaard/a/23386624/

Anonymous poster hash: e8876...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er ikke denne tråden under Rampelys? Har ikke noe med Kosthold og Trening å gjøre.

Hvem har sagt at det har noe med Kosthold og trening å gjøre? Prøv en gang til å se hva dette delformet heter, og du vil skjønne hvorfor tråden er plassert her. Håper jeg.

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen, Ts: Til å ikke ville høre mer om MØ er du oppsiktsvekkende opptatt av MØ.



Anonymous poster hash: c0a73...de0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ødegaard er helt uvirkelig god til å være så ung! Hele greia med at han har trent seg opp på ei lita løkke i Drammen og ikke er mer enn 16 år, og nå plutselig er signert til Real Madrid, er ganske spaca. Han virker veldig jordnær og beskjeden, men overskrifter skaper han uansett. Det eneste jeg er litt skeptisk til er hans unge alder. Som de fleste vet er man ganske sårbar i den alderen, og ikke fullt utviklet på noen plan egentlig. Han er jo veldig god, men kunne han ikke i det minste ventet til han ble 18? Man vokser mye på 2 år, både fysisk og mentalt, og tror kanskje de fleste ville vært bedre rustet om de ventet litt, med tanke på det enorme presset. Kanskje Martin er et unntak, i så fall håper jeg han har med seg gode støttespillere og bra folk som er opptatt av hans eget beste.



Anonymous poster hash: 91218...f74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt aldersforskjell på disse to..

Anonymous poster hash: c0a73...de0

Hva var egentlig poenget? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...