Gå til innhold

kjip sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ved ett par anledninger ikke klart å få "jobben gjort" som om penis ikke er på min side å får den så stor som den kan bli. Er det det fordi det fordi det ikke er noe følelser der? Noe annet galt med meg?

Anonymous poster hash: c1260...c88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om en man ikke klarer å bli hard, er det lite vits i å ha sex. Også hvis penis er under 18 cm...

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater en mann nå som er meget vellutstyrt, men ett par ganger har det hendt at han ikke har klart å få den opp, han sier han er sliten, men det eneste jeg som jente klarer å tenke er at han ikke er tent nok på meg..

Hva sier dere gutter om det da?

Anonymous poster hash: f08bf...703
Skrevet

Går ut ifra at du ikke har nappet i den kort tid før?

Skrevet

Jeg dater en mann nå som er meget vellutstyrt, men ett par ganger har det hendt at han ikke har klart å få den opp, han sier han er sliten, men det eneste jeg som jente klarer å tenke er at han ikke er tent nok på meg..

ikke noe problem å få den opp selv om jeg er sliten.. krever jo ikke noe energi egentlig

Anonymous poster hash: 6ee7f...6af

Skrevet

Har ved ett par anledninger ikke klart å få "jobben gjort" som om penis ikke er på min side å får den så stor som den kan bli. Er det det fordi det fordi det ikke er noe følelser der? Noe annet galt med meg?

Prestasjonsangst? Det kjæresten min "skylder" på når han ikke blir helt hard i alle fall, så jeg velger å tro han på det :P

Skrevet

Om en man ikke klarer å bli hard, er det lite vits i å ha sex. Også hvis penis er under 18 cm...

Uff ja, disse mennene burde vært sortert vekk, ubrukelige som de er.

Kaste dem utfor tre etasjers hus, du hopper først?

• Liker 3
Skrevet

Uff ja, disse mennene burde vært sortert vekk, ubrukelige som de er.

Kaste dem utfor tre etasjers hus, du hopper først?

Hehe vel det er din mening... Selv får de gjøre hva de vil, men de får nok ikke lukte i mitt siv... :rodmer:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor skulle det være så utenkelig at mannen faktisk er sliten?

Skrevet (endret)

Det er ikke en bryter en kan skru på for å kunne få ståpikk, så din tankegang er nok en av de grunnene med minst sannsynlighet bak.

Endret av Timza
Skrevet

Hvor gamle er dere? Fjorten? Selvfølgelig kan en man som tenner mye på partneren sin få problemer. Hjernen er med, men kroppen er sliten. Ikke tenk så mye på det slik at du får prestasjonsangst. Ta det med ro, ofte trenger vi mennesker å lade våre batterier :)

Skrevet

Jeg skjønner at man kan ha dårlige dager og være sliten og dermed ikke få den helt stiv. Jeg kan som kvinne selv kjenne at jeg er kåt "i hodet" og føle meg klar sånn rent psykisk, men så henger ikke kroppen helt med og jeg er ikke våt nok til å starte samleie. Da må man bare bruke mer tid, ikke noe stress med det.

Så er det jo mye blod som skal strømme til penis og holde seg der nokså lenge for å gjennomføre et samleie, så det er klart det ikke alltid kan være stram givakt. Tror du stresser deg selv med dette og laget et psykisk press for deg selv. Slapp av og gå over til fingring eller slikking av dama, eller be om at hun suger deg eller runker deg eller hva som nå funker best for dere.

Anonymous poster hash: 7d800...1f4
Skrevet

Du vet den muskelen du bruker for å kutte pissestrålen? Stram den alt du klarer og tell sekundene før du ikke klarer mer. Hvor lenge klarer du å holde den stramt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...