Gå til innhold

Svimmelhet - lavt BT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste tiden spesielt etter røykeslutt har jeg vært en del plagd med svimmelhet, noen som har noen bra tips ? Mistenker selv det er lavt blodtrykk.

Eksempler: derfor jeg tar en veldig varm dusj, noe jeg alltid har syns har vært helt fantastisk blir jeg svimmel og uvel etter på.

Igår feks hadde keg klubb det ble veldig varmt i stuen da jeg hadde tent lys osv. Jeg drakk relativt lite vann, så var jeg hos frisøren sagt under sånn varmeting. Timen var tidelig så hadde igjen ikke drukker særlig med vann fra morgen av. Jeg ble plutselig uvel og svimmel og kokende varm. Det sitter i lenge. Mat og iskaldt vann hjelper mye.

Ellers har jeg etter betennelse i magen reagert på en del matvarer så dersom jeg spiser disse blkr jeg også noe uvell og småsvimmel. Trykk i magen og føler jeg skal besvime men ser ikke prikker osv da.

Andre som har det slik og har noen gode råd og komme med? :)

Anonymous poster hash: 9feca...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikk nok av vann, særlig viktig hvis du blir varm av en eller annen grunn. Spis skikkelig.

Ta en tur til legen og sjekk om det faktisk er lavt blodtrykk som er problemet. Få tatt en blodprøve og sjekk om alt er i orden med vitaminer og diverse.

Har du snakket med lege om betennelsen og at du reagerer på enkelte matvarer? Hvis ikke bør du gjøre det, hvis du kutter ut for mye kan du få i deg for lite av vitaminer og mineraler, som igjen kan føre til svimmelhet etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk nok av vann, særlig viktig hvis du blir varm av en eller annen grunn. Spis skikkelig.

Ta en tur til legen og sjekk om det faktisk er lavt blodtrykk som er problemet. Få tatt en blodprøve og sjekk om alt er i orden med vitaminer og diverse.

Har du snakket med lege om betennelsen og at du reagerer på enkelte matvarer? Hvis ikke bør du gjøre det, hvis du kutter ut for mye kan du få i deg for lite av vitaminer og mineraler, som igjen kan føre til svimmelhet etc.

Har snakket med lege angående det ja, blodprøver er tett osv så mangler ingenting.

Jeg spiser fremdeles forskjellig er type ren melk, hvitløk, mye fett og oljer, frityr mat osv jeg reagerer på så får i meg nok vitamimer ovs. Betennelsen vet han om da det var han som behandlet den. :)

Anonymous poster hash: 9feca...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er svimmel fordi du har abstinenser etter nikotin. Veldig vanlig etter røykeslutt



Anonymous poster hash: 00dc7...30f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er svimmel fordi du har abstinenser etter nikotin. Veldig vanlig etter røykeslutt

Anonymous poster hash: 00dc7...30f

Hvor står det at trådstarter røyker, eller er i ferd med å slutte å røyke?

Anonymous poster hash: b580d...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at trådstarter røyker, eller er i ferd med å slutte å røyke?

Anonymous poster hash: b580d...4de

Jeg skrev det helt i starten.

Du er svimmel fordi du har abstinenser etter nikotin. Veldig vanlig etter røykeslutt

Anonymous poster hash: 00dc7...30f

Men er det normalt etter 1 år, jeg sluttet for 1 år og 2 mnd siden.

Anonymous poster hash: 9feca...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...